Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Concept Tiguan: Производството наближава

05.12.2006 20:12
Туит

Обратното броене до старта на VW Tiguan вече тече. Още година преди официалната премиера на модела, която е насрочена за края на 2007 г., VW показа на L.A. Autoshow поредният концепт кар, който е много близък до серийната версия на бъдещия SUV на VW.

Представената в Лос Анджелис студия се задвижва от дизелов двигател от нова генерация, означавана според вътрешнозаводската политика на VW като "Clean TDI". Въпросният агрегат използва специален NOX-катализатор, който би трябвало да снижава NOх-емисиите с до 90 процента.

Емоционалният фактор при този автомобил се очаква да бъде силно изразен, което личи ясно от показващата напомпани мускули каросерия с дължина 4,40 метра, широчина 1,85 метра и височина 1,69 метра, която се характеризира с внушителна осанка и дълъг преден капак. Последният преминава плавно в типичната за марката триизмерна плакетна решетка. Ксеноновите светлини са закрепени по много специфичен начин зад защитните стъкла и създават илюзията, че „висят” в пространството зад тях. Предната броя е широка и масивна, а двата й края са маркирани от светлините за мъгла. Силуетът на Tiguan ясно го определя като по-малкия събрат на Touareg, като въпросното впечатление допълнително се подсилва от 19-цоловите колела, които напълно изпълват своите арки. Един от интересните трикове на стилистите са гумите, които освен в класическото черно са оцветени и в основния тон на каросерията, т.е. в яркооранжево.

Задните светлини на Tiguan следват познатите от Eos и Passat Variant форми, придавайки на линията на автомобила допълнителна доза агресия. Разположеният под доста голям ъгъл заден капак завършва дълбоко надолу в задната броня. Под него се по  подобие на предната част, най-долният сегмент от задната броя не е лакиран, напомняйки за характера на автомобила. Впечатление в задната част правят също интегрираният дифузьор и внушителните накрайници на ауспуховата система.

В интериора наличието на огромен стъклен панорамен покрив се грижи за изобилие от светлина. Освовните тонове тук отново са черното и топлооранжевото, забелязват се и някои детайли с металически отблясък. Черен е цвета на тапицираните с фина естествена кожа седалки и арматурното табло, тапицериите на вратите и волана. В сребристо блестят различните апликации от истински метал, както и дръжките за отваряне на вратите. В контрастиращ оранжев цвят пък са решени шевовете на тапицериите, както и щампованите върху седалките детайли, повтарящи шарката на гумите. Задната седалка на петместния автомобил може да се регулира в хоризонтално направление, както и да се сгъва, разделяйки се по асиметричен принцип. По този начин Con­cept Tiguan предлага дълго до два и половина метра товарно пространство.  

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: VW

Коментари
comments powered by Disqus