Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Cross Blue Coupé на автоизлижението в Шанхай

23.04.2013 10:40
Туит

VW реализира сериозно представяне на новия семеен SUV под името Blue Cross

Главният дизайнер Клаус Бишоф определи представеният в Детройт седемместен модел и показаното в Шанхай Coupé като пионери на бъдещия дизайн и DNA на марката.

Съгласно габаритите - дължина (4.89 м), ширина (2.02 м) и междуосие (2.98 м), последният надминава Touareg, но първо трябва да се види новият стил с хоризонталните линии на предницата, който за пръв път ще видим серийно при наследника на VW Tiguan, който през 2014 година ще допълни гамата на марката.

VW Cross Blue Coupé идва с хибридно задвижване

От страна на задвижването при разработката си на Cross Blue Coupé VW се опитва да обедини "динамиката на спортния автомобил" и "икономичността на малката кола" с помощта на V6 турбодвигател с 299 к.с. с директно впръскване на горивото и два електромотора. Системната мощност достига 415 к.с., ускорението от нула до 100 км/ч е за 5,9 секунди. Максималната скорост на 2,2-тонния Volkswagen с двойно предаване е 236 км/ч. Хибридната технология позволява минимално потребление от 3 л/100 км и каране без вредни емисии на разстояние до 33 км. За целта на разположение са литиево-йонни акумулаторни батерии в средния тунел с капацитет 9,8 кВтч.

Благодарение на модулната платформа за модели с напречен двигател, моделът е възможно да бъде оборудван с конвенционалните четири- и шестцилиндрови двигатели.

За първи път в пилотската кабина уредите се изобразяват на програмируем дисплей (12,3 инча в диагонал). Над централната конзола между вентилационноте отвори е позициониран 10-инчов Touchscreen екран на инфотеймънт  системата. В интериора преобладават кожа напа, хромирани цветни повърхности и апликации от алуминий и дърво. За комуникацията с пътниците на задните седалки се грижат два mini-iPad, които са интегрирани в подглавниците на предните седалки.

Tiguan XL ще бъде на Американския пазар през 2015 година

През януари 2013 г. на автомобилно изложение в Детройт Volkswagen представи разработката VW Cross Blue. С пет метровия SUV инженерите от Волфсбург представиха първата перспектива за бъдещия Tiguan XL, който със своите 7 места ще активизира потенциалните купувачи на американския пазар. Освен това с разработката си XL Volkswagen показва нагледно възможностите на модулната платформа за модели с напречно разположени двигатели (MQB). Изискано обзаведеният VW Cross Blue се задвижва от четирицилиндров TDI сък 190 к.с. и два електромотора - 40 кВт/180 Нм на предната и 85 кВт/270 Нм на задната ос. Комбинацията от мотор с вътрешно горене и електрически двигател носи мощност на системата от 305 к.с.

VW ще стартира на пазара през 2015 година. След което серийната версия на разработката VW Cross Blue ще се появи първо на Американския пазар.

Коментари
comments powered by Disqus