Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Cross-Touran: По дрехите посрещат

23.04.2007 14:04
Туит

След Polo и Golf, сега VW подложи и модела Touran на своята доказала ефекта си „Cross-терапия”, предлагайки на клиентите си нова оптика, по-големи колела и по-висок клиренс, съчетани с по-богато оборудване. И всички това – на висока цена...

Cross се различава от стандартния Touran само по няколкото милиметра допълнителна височина на клиранса, а познатата от Golf система за задвижване на четирите колела тук не може да се намир дори в листата с допълнително оборудване. Доводите на инженерите за липса на двойно предаване не са лишени от логика – то би намалило максималния товарен обем от 1990 литра, и да направи компактния ван не само по-непрактичен, но и по-тежък и по-лаком за гориво. Като към това се прибави и обстоятелството, че повечето притежатели на модела едва ли някога ще го използват за офроуд, наличието само на обикновено предно предаване всъщност започва да изглежда доста основателно, а досегашният опит на марката с подобни модели сочи, че атрактивната оптика се приема отлично от публиката независимо от високата цена.

Стегнато окачване и директно управление

Комбинацията от широки гуми и разширена предна и задна следа успешно се грижи за това, Cross-Touran почти да не показва склонност към недозавиване даже и при екстремен стил на каране. По лоши пътища комфортът е малко по-лош, отколкото при обикновения модел, но за прекомерна твърдост на возията не може да става и дума. Кормилната уредба работи леко и директно, но вкарването на широките предни гуми в правилната посока понякога изисква малко повече усилия от страна на водача.

Като най-добрият избор за автомобила определено се доказва двулитровият турбодизел със 140 конски сили. Отлично настроената автоматизирана трансмисия с два съединителя (DSG) също се представя много добре по всички показатели. Доплащането спрямо стандратната версия на модела обаче е солено и се равнява на около 3000 лева. Освен това, поради малко по-неблагоприятната аеродинамика, разходът на гориво се е покачил с 0,1 до 0,2 литра на 100 километра. Но, както личи от продажбите на представените досега Cross-модели на VW, различната и атрактивна „опаковка” на този тип автомобили и приключенския дух, който носи тя, се продават отлично, въпреки високата си цена.

Текст: Еберхард Китлер          
Снимки: Беате Йеске
Коментари
comments powered by Disqus