Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW CrossPolo: Малък, но вече знае

22.02.2010 11:05
Туит

Volkswagen публикува пълните технически характеристики и фотографии на новата генерация CrossPolo. Моделът ще дебютира на автомобилния салон в Женева през март.

Новият CrossPolo, който е базиран на петата генерация Polo, е по-офроуд ориентиран спрямо предшественика си или поне така гласи официалният пресрилийз. Арките на калниците и праговете са защитени с черни пластмасови панели, като от същия материал са изработени и броните. Сребристите елементи отпред и отзад обаче за съжаление са само декоративни и не предлагат допълнителна защита на пода и двигателния отсек.

17-цоловите колела са оборудвани с гуми 214/40, които едва ли са особено подходящи за пресечен терен. За сметка на това обаче релсите на покрива от анодизиран алуминий представляват незаменим помощни при дълги пътувания с повече багаж.

Първоначално VW CrossPolo ще предлага ограничен до шест цвята екстериор, но те ще са комбинирани с четири разцветки за тапицерията в салона. Сред стандартните екстри в интериора ще откриете регулируеми по височина седалки, кожена тапицерия на волана, подлакътник на седалките отпред, алуминиеви педали, електрически огледала, мултифункционален дисплей и система за контрол на налягането в гумите. Стандартно багажното отделение има вместимост от 280 литра, но когато задната седалка, която се сгъва в съотношение 60:40, бъде прибрана изцяло в пода, достига впечатляващите 952 литра.

Гамата двигатели на CrossPolo включва три бензина и три дизела. Базов е 1,2-литровият бензин със 70 к.с., 1,4-литровият атмосферен аналог разполага с 85 к.с., а най-мощната версия – 1.2 TSI с принудително пълнене, може да се похвали със 105 к.с., благодарение на които ускорява от 0 до 100 км/ч за 9,9 секунди при среден разход от 5,5 литра за 100 км пробег и емисии CO2 128 г/км. И трите дизела са с работен обем от 1,6 литра, като в зависимост от модификацията генерират 75, 90 и 105 к.с. Стандартно CrossPolo ще се предлага с шестстепенна механична трансмисия, но версията с 1,2-литровия TSI и дизелът с 90 к.с. могат да се поръчат със седемстепенната DSG.

Предварителните продажби на CrossPolo започват още през март, като първите доставки в Германия се очакват през май.

Коментари
comments powered by Disqus