Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW E-Bugster Speedster: Преди да влезе в серия

23.04.2012 15:29
Туит

VW публикува първите снимки на кабриолета E-Bugster. Това е открита версия на прототипа, който дебютира в началото на тази година в Детройт.

E-Bugster Speedster използва силовия тракт на купето. Електромоторът, чиято максимална мощност достига 85 кВт (116 к.с.), а пиков въртящ момент – 270 Нм, е комбиниран с литиево-йонна батерия с капацитет от 28,3 кВт/ч. Тя гарантира автономен пробег от 180 км, което надхвърля стандартните за подобен тип модели 150 км.

Протитпът, чиято премиера бе в Пекин, може да се похвали не само с нулеви емисии, но и с прилична динамика. Спринтът от място до 100 км/ч, например, е постижим при налични 10,8 секунди.

Зареждането на E-Bugster може да става посредством прав ток на станциите за бързо зареждане за приблизително 35 минути. От гледна точка живота на батерията обаче по-добрият вариант е зареждането да се осъществява посредством стандартната електрическа мрежа с напрежение от 220 волта.

E-Bugster Speedster е с 90 мм по-нисък и с 30 мм по-дълъг от серийния Beetle във версията купе, което е предпоставка за динамичния му профил. Оборудван е и с 20-цолови колела с гуми 235/35, които надали ще намерят приложение при серийния му наследник. А той ще се появи на пазара през 2013 г. под формата на кабриолета Beetle.

Коментари
comments powered by Disqus