Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW E-Load Up е студия на най-малкия електрически товарен автомобил

14.03.2014 15:16
Туит
VW E-Load Up е студия на най-малкия електрически товарен автомобил

С концепцията си E-Load Up Volkswagen показва какви възможности крие малкият транспортер

Заводът за лекотоварни автомобили на VW в Хановер взе E-Up и премахна задните седалки на малкия електрически модел.

VW E-Load Up с 306 кг полезен товар

На тяхно място инсталира равен под и решетка зад двете предни седалки. По този начин товарното пространството се увеличи от 951 до над 1400 литра. VW E-Load Up ще може да транспортира вече повече от един кубичен метър обем, поради което окачването на тежащия 1164 кг модел беше повдигнато с 15 милиметра. Така общият полезен товар на VW E-Load Up възлиза на 306 кг.
 
С изключение на това инженерите от Хановер не са пипали нищо друго. Задвижването на студията се базира на Up и при нея всички двигатели са съвместими. Благодарение на малкото си тегло моделът с електрическия мотор е в състояние да направи пробег до 160 км. Ако той събуди интерес и спечели доверието на достатъчно клиенти, очаква се да влезе и в серийно производство.

Коментари
comments powered by Disqus