Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Eos срещу Volvo C70: Север срещу север

29.11.2006 23:11 8
8
2571810336
Туит

Новото кабрио на Volvo изглежда атрактивно, снабдено е с твърд сгъваем покрив и се перчи с богато серийно оборудване. Но заслужени ли са претенциите му за лидерска позиция в премиум-сегмента на компактните каброилети? C70 се изправя очи в очи с VW Eos.

Всъщност Eos е дори по-компактен от C70, но неговата покривна конструкция кара дори трикомпонентния метален гюрук на Volvo да изглежда едва ли не елементарен. Помислете – сещате ли се за друг кабриолет, който да може да се похвали със стъклен люк на покрива? Удоволствието да карате този своенравен VW струва минимум 54 500 лева, в случай че сте спрели избора си на твулитровия турбодвигател с директно впръскване на горивото в цилиндрите и 200 к. с. – това определено не е никак малка сума за автомобил, който крие в себе си гените на Golf, но в пряко сравнение с Volvo, Eos внезапно спира да плаши с цената си. C70 T5 с турбомотор с 220 к. с. струва с около 20 000 лева повече, а при използвания за теста върхов вариант на оборудване "Summum" разликата става още по-сериозна.

Volvo е по-комфортният, а VW – по-динамичният автомобил

Комфортът при C70 все пак показва някои слабости, като например преминаването през напречни фуги, което предизвиква неприятни вибрации на каросерията, но като цяло возията е значително по-плавна и приятна, отколкото при много твърдо настроения VW Eos.
Шведският модел обаче не би трябвало да претендира за предимства по отношение на динамиката – двайсетте конски сили се уравновесяват с по-голямото тегло на Volvo, а ефектът от по-високия въртящ момент на петцилиндровия двигатгел на скандинавеца се намалява от прекалено дългите предавки на трансмисията. Така малко по-слабият на хартия VW се оказва по-пъргавият от двата автомобила и това се отнася не само за реакциите на двигателя, но и за цялостния характер на купе-кабриолета.
Между другото последното силно облекчава избора между двата модела: Volvo е по-подходящ за комфортно пътуване, а VW – за любителите на спортното шофиране. А ако въпросът опира и до пари, то победителят категорично си има конкретно име: Eos.

Коментари

Адолф Грубер
Съгласен съм със ''Smurtnami6kite'' Еос печели наистина в цената, 20 000 не са за пренебрегване. Волво правят много добри автомобили за хора с много пари. Нещото което наистина ми харесва в Еос е турбо мотора невероятен е като, работа, динамика и експлоатационни разходи с две думи нещата седят така: Волво е престиж - VW е разумния избор, никой не е казал че VW е по добрия автомобил. Лично на мен това ''животно'' купе - кабриолет не ми харесва.

Smurtnami6kite
Не се ядосвайте на немците, а просто четете между редовете. Тук не става въпрос за национализъм, а по-скоро за вкусове. В Германия имат пътища, гладки като стъкло и магистрали без ограничение на скоростта. Затова и естествено хората обичат по-твърдо окачване и по-бързи коли. В държави, където тук-там измежду дупките има и малко път, твърдото окачване е нож с две остриета - готино в завой, но като минеш по павета и бъбреците ти отиват в ушите. От тези две коли ако се заровиш в цифри, наистина Еос-а е по-добър. Малко по-бърз, малко по-икономичен, компактен, евтин и въобще малко по-. Но пък Волво има нещо друго - усещане за сигурност и достойнство на пътя. В крайна сметка въпрос на вкус. И двете коли са чудесни. Само да не бяха ползвали в Еоса таблото на Голф..... но то пък и таблото на C70 не е връх на сладоледа, някак твърде ефирно ми идва.

Коняра
А да и готино е казано в немски тест-найдобрите са немците -100 процента...просто разгледайте и другите тестове. А чудно какво ли ще бъде в руско списание....тест м/у Фолксваген/запорожец.... порше/жигулка хахахах

Файтонджия
Ами да-нали Фолксваген е по-евтин -естественно е да е по-продаваем.

Файтон
Погледнете продажбите на двата автомобила,те прекрасно казват кои е по-добър!Естествено,че Еос-а!

учителят
fgh много ли ти е трудно да пишеш на кирилица? Важното е, компететно мнение да изкажеш.

fgh
imax si xas karu4kata na vw da bade pobedena v nemski test

Volvo
VOLVO за живот... То за това е по-бавно,защото е с по-здрава конструкция и е по-безопасно.

comments powered by Disqus