Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Golf blue-e-motion: Фото, моля!

17.05.2010 10:13 5
5
2571873838
Туит

VW публикува четири нови снимки на Golf blue-e-motion. Електромобилът ще се появи на пазара през 2013 г.

Golf blue-e-motion се задвижва от електродвигател с максимална мощност от 85 кВт (115 к.с.) и 270 Нм въртящ момент, наличен още при потегляне. За захранването му отговаря литиево-йонна батерия с капацитет от 26,5 кВт/ч, достатъчни за автономен пробег от 150 километра. Динамиката на Golf blue-e-motion е впечатляваща за електромобил – ускорение от 0 до 100 км/ч за 11,8 секунди и максимална скорост от 140 км/ч.

Батериите на новия електромобил, които имат автономна система за въздушно охлаждане, са разположени в багажника, под задната седалка и в централния тунел между предните седалки. Обемът на багажното отделение обаче страда от този факт – 237 литра, като при стандартната версия е 350. Теглото на електромобила очаквано е по-високо от това на аналогичния модел с ДВГ, а именно 1545 кг.

Първоначално VW ще подготви 500 автомобила, които ще бъдат тествани в реални условия, като основният акцент при тях ще бъде поставен върху силовия тракт и батерииите. Серийното производство е планирано за 2013 г., когато на пазара ще се появи и Jetta blue-e-motion. Преди тях обаче ще дебютира серийната версия на Up blue-e-motion.

Коментари

admin
Прави сте. Стандартно обемът е 350 литра. Явно приемаме твърде на доверие официалния пресрилийз.

анонимен
"Обемът на багажното отделение обаче не страда от този факт – 237 литра като при стандартната версия." Май сте се объркали леко - обемът на стандартната версия е повече от 300л.

анонимен
Ампера освен че е хибрид, а не изцяло електрически ще струва около 80 000лв. Това са страшно много пари за кола в този клас.

анонимен
VW винаги най-добрите и крачка пред другите! Качество и престиж Made in Germany!!!

анонимен
Хах добре ама опел ампера е по напред догодина ще се продава и ускорява по бързо от "впечатляващите" 11.8 сек до 100км.

comments powered by Disqus