Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Golf GTE Sport на срещата GTI във Вьортерзее

15.05.2015 13:35
Туит

Хибридната студия с 400-к.с. най-вероятно е новият Scirocco

Две световни премиери  ознаменуват тази година GTI срещата във Вьортерзее - на Golf GTI Clubsport и плъгин хибрид GTE Sport. VW е украсил двете концепции с карбонова каросерията и е трансплантирал 400 к.с. Чисто визуално, има индикации на ново поколение Scirocco.

За феновете на GTI, които всяка година прииждат на тълпи към южния бряг на австрийското Вьортерзее, и тази година отново ще има нещо ново от Волфсбург. VW Golf GTE Sport ше отбележи световната си премиера на тунинг спектакъла. Студията се представи в карбонова одежда и с нова концепция на интериора. Кокпит в спортно вдъхновение ще трябва наред с останалите неща да визуализира и идеалната линия. В допълнение към това са инсталираните седалки в специална концепция, които оформят две монокок-подобни зони в интериора и обшита в карбон кормилна колона. Като цяло, интериорът може би е инспириран от Джордж Лукас.

VW Golf GTE Sport с три двигателя

Общо три двигателя, обединени в плъгин хибрид, генериращи 400 к.с., задвижват GTE Sport. В комбинация със задвижването на всички колела и олекотена каросерия, максималният въртящ момент от 670 Нм осигурява добро шофиране. Под предния капак се мъдри адаптираният от Polo R WRC 1,6-литров TSI с 299 к.с., подпомогнат от два електромотора. Спринтът от нула до 100 продължава само 4,3 секунди.

За задвижването на четирите колела VW е внедрил нова техника, която концернът е нарекъл „електрически карданов вал”. Електромоторът на предната ос се зарежда с енергия от TSI и сам генерира енергия за електрическия мотор на задната ос. Енергията не се предава механично, а тече „по кабел”. Тъй като TSI двигателят захранва през предния и задния електромотор, задвижването на всички колела е активно и при минимално зареждане.

VW Golf GTE Sport може само с натискане на един бутон да измине разстояние от 50 км на чисто електрически режим или в GTE-режим, който обединява всички двигатели да работят в екип. Така студията при максимална скорост от 280 км/ч показва среден разход от 2,0 литра в цикъл NEFZ на хибридни автомобили. GTE Sport се базира конструктивно на сегашния VW Golf GTE. Но за разлика от оригинала Sport-версията се чувства еднакво добре както на пътя, така и на пистата.

Ергономични черупкови седалки в GTE Sport

VW инженерите са моделирали нов инструментариум специално за студията. В резултат на това са се получили три последователно подредени прозрачни дисплея, които предоставят различна информация. Дори и пътникът отпред разполага с информационен дисплей, на който да следи скоростта на автомобила или G мощността.  Отдясно на пилота е разположен мултифункционалният шалтер за управление на хибридното задвижване и 6-степенната DSG трансмисия. Подобно като в Jet, водачът ръчно превключва в хибриден, електрически или GTE режим с помощта на лост, разположен на тавана.

Дизайнерската концепция на VW Golf GTE Sport се заключава в силуета. Концернът продължава една идея, чието начало се корени в Golf GTI W12-650 от 2007. Забележителните характеристики включват проектираните в две нива С-колони и спойлер на покрива, изработен от карбон. Впечатляващи са също така повдигащите се нагоре прагове и врати, както и тънки аеродинамични елементи. В тяхната съвкупност формата хвърля светлина за това как би могло да изглежда евентуално новото поколение, на малко успешното Scirocco купе. Официално обаче все още нищо не се знае.

Golf GTE Sport се разпознава 

Поглед към предната част позволява да бъде разпозната GTE серията, чиято радиаторна решетка е украсена със синя линия. Синята боя присъства малко повече, дори и напречната греда под капака на двигателя е в синьо, но въпреки това роднинската връзка е разпознаваема. Друго доказателство за произхода са  C-образните LED дневни светлини, които се срещат почти във всички електрически и хибридни модели на концерна Volkswagen. Студията е боядисана в перлен нюанс на White Club, колелата са с 20-цолови лети джанти в нов дизайн.

Тази година срещата във Вьортерзее се провежда за 34-ти път. Ако искате да видите на живо VW Golf GTE Sport, можете да посетите събитието от 13 до 16 месец май. Ако желаете да се насладите на сензационните интериорни импресии, първо трябва да посетите нашата галерия със снимки .

Коментари
comments powered by Disqus