Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Golf GTI: Back To The Roots

26.09.2008 15:27 2
2
2571835180
Туит

GTI ще отпразнува своята премиера в Париж заедно със стандартния Golf. Шестото поколение на най-бързия сред компактните от Волфсбург ще достигне търговската мрежа идната пролет.

Около своята предна маска, премрежена от профили на пчелна пита, Golf VI GTI носи тънка червена рамка по аналогия с първата генерация на модела. В ниската част на предницата пък е монтирана могъща престилка с интегрирани фарове за мъгла. Отличителни белези на топмодификацията са големият спойлер върху покрива, както и нискоспускащата се задна престилка с интегриран дифузьор и две масивни аупухови тръби. Колелата са 17-цолови, а гумите с размери 225/45. 

Таванът на салона е черен, а воланът е обшит с червени конци. Многобройни са и апликациите от алуминий. 

Под капака на GTI работи двулитров агрегат с директно впръскване и турбокомпресор, чиято максимална мощност възлиза на 210 к. с. Върховата тяга от 280 Нм преминава към предните колела посредством механична трансмисия или 6-степенна DSG. Този път е предвиден и електронен блокаж на диференциала за перфектно сцепление. По данни на производителя ускорението на автомобила отчита 7,2 секунди, а максималната му скорост е 239 км/ч. 

Средният разход на гориво е зададен със 7,5 литра на 100 км. Ходовата част, която се намира с 22 милиметра по-близо до асфалта, е абсолютно нова. Към нея може да бъде поръчано и адаптивно окачване DCC.
Коментари

th4r3rh
Perfeknata gradska koli4ka.

:)
VW почнаха да се излагат направо. Тази пенсионерска шарка на седалките направо убива всичко детско в мен (образно казано). Имаше я при Polo, Passat, Golf 5 а сега и в шестицата . . остава да се появи и в Scirocco само и ще станат за смях...

comments powered by Disqus