Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Golf GTI: Да не остане назад

26.09.2012 13:52 5
5
2571894588
Туит

На автосалона в Париж VW ще представи не само седмата генерация на Golf, но и GTI версията й. Тя ще дебютира под формата на концепт, а серийната й версия вероятно ще се появи на пазара през пролетта на 2013 г.

Концептуалният Golf GTI ще получи двулитровия TFSI на VW групата, който генерира 220 к.с. и 350 Нм. Той ще бъде в основата и на серийната версия, но допълнителният пърформанс пакет, който ще може да се поръча за нея, увеличава максималната мощност на 230 к.с.

Спринтът от 0 до 100 км/ч ще отнема 6,6 секунди за стандартната спецификация и с една десета по-малко за оборудваната със силовия пакет. Максималната скорост е съответно 246 и 250 км/ч.

Във визуално отношение Golf GTI прави впечатление със специфичната радиаторна решетка, в долната част на която преминава допълнителната червена лайстна, 17-цоловите колела (18-цоловите са в списъка с опциите и червените спирачни апарати, които надничат срамежливо зад тях. Същевременно клиренсът е намален с 15 мм спрямо стандартната версия.

Коментари

Valkata
Kolata e super.

Анонимен
Леле каква е тая басма по седалките?(навремето баба ми имаше родопско одеало с такава разцветка) Тия от VW не може, ако не осерат нещо...

МЕГА
КРАСИВА И БЪРЗА КОЛА. ДАНО ДА Е И КАЧЕСТВЕНА КАТО ПРЕДХОДНИТЕ МОДЕЛИ ОТ СЕРИЯТА GTI

admin
Silver Lion., не е нужно да пускаш един и същ пост по няколко пъти на различни места. Приемаме мнението ти, но ако не спреш да спамиш, ще забраним IP-то ти.

KdF
Браво, най-добрия, изглежда чудесно! Както винаги инженерите от Волфсбург са постигнали хармония между ежедневен и спортен автомобил, превъзходен дизайн и огнено турбо сърце под капака!

comments powered by Disqus