Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Golf R Cabriolet: Синьо лято

03.06.2011 10:06
Туит

Golf GTI Edition 35 не е единственият любопитен модел, с който VW участва на шоуто Вьортерзее. На щанда на германците ще се появи още концептуалният Golf R Cabriolet, както и Golf R Color Concept.

Първият VW Golf Cabriolet слезе от поточната линия едва преди три месеца, но инженерите от Волфсбург вече са готови и с първата концептуализация на модела. Базираният на Golf R модел трябва да демонстрира „неизчерпаемия потенциал на Golf“, за което свидетелстват агресивната предна част с интегрирани в страничните панели LED габарити, раздутите прагове, както и двата централно разположени накрайника на изпускателната система.

Под капака на Golf R Cabriolet работи добре познатият двулитров мотор, „надут“ до 270 к.с. и 350 Нм, който с лекота ускорява спортния модел от място до 100 км/ч за по-малко от шест секунди. Максималната скорост също е идентична като тази при Golf R (250 км/ч), което прави Golf R Cabriolet най-бързият открит представител на фамилията.

Шасито е получило спортни настройки, в резултат на което клиренсът е намален с 25 мм. Спирачната система пък може да се похвали със 17-цолови вътрешно вентилирани дискове и сини апарати с логото R, които се открояват на фона на 19-цоловите алуминиеви колела Talladega с нископрофилни гуми (даден е само единият размер, в случая 235).

В салона впечатление правят спортните седалки с тапицерия от синя изкуствена кожа, имитираща карбон, комбинирана с напа, множеството карбонови апликации, алуминиевите панели за праговете на вратите и повсеместното използване на пианолак.

Специално за шоуто Вьортерзее VW е подготвил и две вариации на класическия Golf R. При тях промените са единствено външни, като специално при първата се изразяват в специалното лаково покритие Velvet Grey Metallic, полираните 19-цолови колела, оранжевите спирачни апарати, карбоновите корпуси на страничните огледала и модифицирания интериор.

Другата версия на Golf R Concept е решена в Aplomb Blue цвета и може да се похвали с новите 19-цолови колела Glendale, които за първи път се използват за модела. При нея карбонови са не само корпусите на огледалата, но и панелите за праговете на вратите, както и отделни елементи от интериора.

Коментари
comments powered by Disqus