Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Golf R GTI: 405 конски сили по американски

30.11.2006 00:11
Туит

VW с близка до серийно производство студия, създадена в сътрудничество с щатски тунинг-специалисти. Това е най-мощният Golf, конструиран досега от компанията.

На автомобилното изложение SEMA германската марка показа студията R GTI, разполагаща с чудовищните 405 к. с. Уникатът е създаден в американското подразделение на VW и е копродукция на дизайнерския център в Санта Моника и специализирани щатски тунинг-фирми.

Фирмата APS е работила върху преработването на двигателя на версията GTI, създавайки за целта по-голям турбокомпресор и нов междинен охладител на сгъстения от него въздух. Новите външни елементи по каросерията са дело на шеф-дизайнера на проекта Дерек Дженкинс, който е работил в сътрудничество с експертите в областта на карбоновите детайли OSIR, а ходовата част е дело на H&R Tuning.

R GTI трябва ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,8 секунди, но серийно производство не се очаква. Въпреки това VW не изключват вариант, част от показаните чрез студията решения да намерят място в асортимента на VW Individual.

Коментари
comments powered by Disqus