Новият Volkswagen Golf R ще бъде произвеждан с двулитров бензинов турбо двигател TSI с директно впръскване на горивото и ще има повече мощност от предшественика си. Но освен по-мощен, той ще бъде и далеч по-ефективен и икономичен.
Като заместник на Golf R32 и неговия 3,2-литров шестцилиндров двигател, новият Golf R надхвърля очакванията по отношение на своята мощ. Със своите 270 к.с. двигателят е с 8% по-мощен от предходния модел, а максималният му въртящ момент е увеличен с 4,5% до 475 Нм.
Максималната скорост си остава все така електронно ограничена на 250 км/ч, но ускорението е чувствително подобрено. Оборудван с механична скоростна кутия, новият Golf R достига 100 км/ч за 5,7 сек., което е сериозен напредък в сравнение със стария R32, на когото му трябваха 6,5 сек. Ако Golf R е с трансмисия DSG, времето пада с още 0,2 сек. до 5,5 сек.
Прекрасно звучат и показателите за икономичност – с DSG, автомобилът се нуждае от 8,5 литра гориво за 100 км пробег, докато предшественикът му „гълташе” по 10,7 литра на 100 км. Въглеродните емисии също са занижени значително до 199 гр на километър. Подобно на R32 и новият R е със задвижване на всичките колела, посредством последното поколение на системата 4Motion.
Новият Volkswagen Golf R включва и редица промени по външния си вид и оборудване. В това число са биксеноновите основни, както и дневните и задни LED светлини, двата хромирани накрайника на изпускателната система, позиционирани в центъра на новия дифузьор.
Адаптивното шаси вече има три позиции на настройка на возията: нормален, комфортен и спортен, а клиренса може да бъде намален с до 25 мм. Вентилираните дискови спирачки и черните апарати се показват стилно през новите масивни 18-цолови алуминиеви колела Talladega. Като опция се предлагат и 19-цолови в сребрист или черен цвят.
Интериорът е дискретно освежен с тапицерия от микрофибър. Акцент са спортните седалки, а множеството апликации на буквата R се забелязват както отвън, така и вътре в автомобила. Цената на новия Golf R все още не е обявена, както и това дали ще бъде предлаган на северноамериканския пазар.
Горския
:) Е не! Трябвало е да станете научни фантасти бе, колеги! :)
emo
golf e sukrateno ot Golfstrom demek Gulfstreem
golf
Вятърът е гълфстрийм, но на немски гълфстрийм не е Голф!? Sirocco е името на вятъра, а sCiroco е автомобила. В рекламните брошури се казва, че е по широк и това е намекнато в името. иначе широк на немски е breit. Надявам се да нямаш повече въпроси.
Иванчо
Как е широк на германски?Голяма игра на думи става дорде стане ШИРОКО!!!
golf
Голф, поло, широко,бора, пасат всички те са кръстени на ветрове. Но има и игра на думи както е с голфа или широкото. Едното заради играта, другото заради големината.
Барни Ръбъл
Тогава трябва да се казва Уошингтън вместо Вашингтон.
Бабабиба
Абе голфът и полото не са точно от най-популярните игри, но имената на моделите наистина са заимствани от тях
ябадабаду
А Голф и Поло имат тези имена от едноимените популярни игри!
Шабадуба
Вятърът е сирокО, обаче германците му викат ширОко. И понеже моделът е германски, начи точка по въпроса!
Георги
Е,какво пише?Коя уикипедия?
широко
виж в уикипедията какво пише. ;)
Георги
Модела се казва Сироко.....
широк ли е с-ш ироко?
Голфът е кръстен на гълфстрийм, пасата на пасат, а широкото на друг вятър. Wv са използвали името двусмислено, Ш -С ирокото е с малко, но по широко от голфа.
Георги
Няма модел Широко.Тий е кръстен на един вятър и се казва Сироко.Да же по Пета скорост го изговарят Сироко.
машина
Следващото поколение на форд ще трябва да включат двойно предаване, бързата скоростна кутия и променливо окачване, за да имат шанс. Тогава заради по мощният двигатал ще са по добри.
Кирил
Ехехе гроздето е кисело а!? По принцип казват, че Golf R е 270 коня, а за широкото R 265 коня.
аз
кога че идва у перник ?