Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Golf R може да получи дизелова версия

10.10.2014 11:25
Туит
VW Golf R може да получи дизелова версия

Проблемът се състои в това, че 2,0-литровият дизелов турбомотор е най-тежкият в гамата

Volkswagen Golf може да получи „гореща” версия R с дизелов мотор. Под капака на автомобила предвиждат да поставят 2,0-литров агрегат с две турбини от Passat. В момента в компанията обсъждат целесъобразността от пускането на дизелова версия на Golf R.

Платформата MQB, върху която се построени Golf и Passat, предполага  обмен на двигатели без глобални изменения. Проблемът се състои в това, че 2,0-литровият дизелов турбомотор е най-тежкият в двигателната гама. Целесообразността от неговото монтиране на лек и компактен модел остава под въпрос.

Ако конструкцията все пак бъде  одобрена, Golf GTD R ще получи 236 к. с. и въртящ момент 500 Нм. Трансмисията е седемстепенна DSG със задвижване на всички колела. Същият двигател в новия Passat осигурява максимална скорост 240 км/ч, а автомобилът ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,1 сек. С този мотор  по-лекият Golf о ще може да ускорява до 100 км/ч за по-малко от 6 секунди.

Коментари
comments powered by Disqus