Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Golf R Touch: Така изглежда кокпитът на бъдещето

07.01.2015 14:24
Туит

Моделът е оборудван с американски агрегат от Golf R с мощност 292 к.с.

Volkswagen представи бъдещето на автомобилния интерфейс на изложението CES 2015 в Лас Вегас с Golf R Touch. На фокус е интуитивно управление, включително с жестове.

VW Golf R Touch с Active Info Display

VW Golf R Touch е оборудван общо с три дисплея. 12,8-инчов сензорен екран за информационно-развлекателната система с резолюция от 2560 х 1700 пиксела съставлява централния управляващ блок. По-долу е разположен 8-инчов екран за обратна връзка с резолюция от 800 х 480 пиксела. Той позволява управление функциите на автомобила, климатика и фонотека. Третият екран е изцяло дигитален  на базата на „Virtual Cockpit” от Audi. Във VW наричат 12,3-инчовите дигитални инструменти „Active Info Display”. Те разполагат с резолюция от 1920 х 720 пиксела.

Покривът се отворя с един жест на ръката

Като връхна точка VW инсталира в Golf R Touch нови обслужващи елементи. За пример дават модула на покрива. Когато ръката се приближи, се появява икона, при докосване на повърхността, успоредно на големия сензорен екран се отваря съответно меню. С един жест като забърсване водачът може да отвори или да затвори люка на покрива. Подобно функционира и настройката на седалките или отварянето на страничния прозорец. Разбира се, дори и сензорният екран все още може да се управлява конвенционално с докосване.

Непосредствено под големия дисплей VW е интегрирал малък сензорен плъзгач, който трябва да замени класическия бутон. Плъзгачът със сензори за близост и LED осветление позволява да бъде контролирана силата на звука. При това системата разпознава броя на пръстите на ръцете. С един пръст се настройва силата на звука на аудиосистемата, с два пръста настройват силата на звука на навигацията и с три пръста - силата на звука на телефона. Освен това могат да се правят допълнителни настройки на звука или на осветлението.

VW Golf R Touch на CES с 292 к.с.

Дисплеят на кокпита позволява да бъде настроен съобразно желанията. Класическата визия представя оборотомера и скоростомера като дигитални циферблати отдясно и отляво на дисплея. В ново, по-голямо експониране, кокпитът показва например картата на навигационната система. Вместо оборотомера може да бъде показана информация за трафика или информация от бордовия компютър.

8-инчовият екран, разположен в долната централна конзола, управлява чрез сензорни полета климатика, фонотеката и функциите на автомобила. Кулминацията: Преминаването през полетата е осезаемо, полетата сами осъществяват обратна връзка и разпознават дори силата на натиска.
За истинското движение на VW Golf R Touch отговаря двигателят. Моделът е оборудван с американски агрегат от Golf R с мощност 292 к.с. Този двигател може също да бъде предварително конфигуриран с виртуален тест драйв. VW нарича  специалната функция „Race-Inszenierung” специалната функция, която може да се активира чрез докосване на екрана. При ускоряване звукът на двигателя се предава по високоговорителите, пътуването се проектира на екрана и показва всички данни за автомобила на дисплея на кокпита. Вибрациите на окачването се предават на седалките, а светлината на интериора може да се контролира.

Коментари
comments powered by Disqus