Седмото поколение на VW Golf ще бъде със 100 килограма по-леко от настоящия модел и с 23% по-инкономично.
Очакваната революция по отношение на дизайна при Golf така и не се случи. Новото поколение изглежда още по-консервативно от шестото, но въпреки това залага на изцяло нови технологии.
Дългият 4255 мм автомобил е базиран на MQB платформата на VW, което е причината общото тегло на новия модел да бъде намалено с цели 100 килограма. Същевременно пътниците на задния ред седалки разполагат с 15 мм повече, а багажното отделение нараства с 30 литра.
За подобряването ефективността на Golf съдейства не само новата платформа, но и цялостно обновената двигателна гама. Базов ще бъде 1,2-литровият TSI мотор с 85 к.с., който се нуждае от 4,9 литра за 100 км пробег. Следващата стъпка е 1,4-литровият TSI, който има идентичен разход благодарение на системата за деактивация на цилиндрите, но разполага със 140 к.с. Дизелите на този етап са два – двулитровият TDI със 105 и 150 к.с. Golf ще получи и BlueMotion спецификация, при която средният разход ще бъде сведен до 3,2 литра. Всички агрегати са стандартно оборудвани със старт/стоп и система за рекуперация на енергията.
Сред списъка с електронни помощници на Golf впечатление правят новата мултимедийна система с 8-инчов екран, автоматичното активиране на спирачната система при евентуален инцидент, PreCrash системата за затягане на коланите и затваряне на прозорците при неизбежна катастрофа, адаптивният круз контрол, активните светлини и електронният XDS диференциал.
„Шест поколения на Golf - от 1974 до 2012 година. Това означава 38 години непрестанен успех за световния бестселър с общи продажби от 29,13 милиона автомобила. Той оказа огромно влияние върху икономичното шофиране, безопасността и беше мерило за технологичния прогрес през десетилетията”, коментира проф. д-р Мартин Винтеркорн, председател на борда на директорите на Volkswagen AG.
Официалният дебют на VW ще бъде по време на автосалона в Париж. Базовата спецификация ще струва 16 975 евро в Германия.
Анонимен
Кой е най продаван!? Май нещо си сънувал, от къде ти е информацията? Я провери пак:) . Ако говорим за хамериканския пазар, там ситуацията е друга.
Анонимен
И все пак най-продаван е Фокуса, после Королата и Голфа!
ravn
VW може и да се купуват много, но са МНОГО далеч от понятието надеждност и качество в дългосрочен план!!!
Silver Lion
Преди време VW си съдраха гъза в опитите да закупят Alfa Romeo от FIAT,но шефа на FIAT Серджио Маркионе им показа среден пръст,много хора се питат защо всички нови модели на VW приличат или са копирани от Alfa Romeo както в случая с новия Голф...Е отговорът е един и това е Валтер Да Силва дизайнер който се разви и издигна покрай култовия модел 156,ако видите снимка на 156 и новите модели ще видите доста сходни неща като най набиващото се на очи са задните стопове и чупката на даровете,даже се чудя как FIAT още не са осъдили VW за плагиатство,подобно както Apple осъдиха SAMSUNG за кражба на дизайн.
Silver Lion
Леле...Дръж се Перник новио ГоУф идва,треперете отрепки от немскио перфекционизъм...и да вметна,че задницата е копирана от Алфа Ромео и този дизайнера им Влатер Да Силва не ли време малко да поосвежи дизайна на ГоУфа със всеки нов модел все си мисля,че това вече не е ГоУф а Алфа Ромео.
KdF
Чудесен автомобил, VW е емблема на перфекционизъм, иновации, размах, потенциал и високо качество!