Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Golf: Три нови двигателя и 4Motion

10.10.2012 18:22 2
2
2571894707
Туит

Седмата генерация на VW Golf ще може да се поръча с двойно предаване при версиите, оборудвани с 1,6 и двулитровия дизел. Три нови двигателя ще попълнят гамата.

1.2-литровият TSI BlueMotion, който генерира 105 к.с., е най-слабият от трите мотора. Следващата стъпка е 1,4-литровият TSI BlueMotion, който има две версии – със 122 и 140 к.с. По-мощната е оборудвана и с новата система на VW за деактивиране на два от цилиндрите.

И трите нови двигателя са комбинирани стандартно с шестстепенна механична трансмисия, но в списъка с опциите попада и седемстепенната DSG. Друга интересна опция е 4Motion системата за двойно предаване, която може да бъде куплирана с 1,6-литровия TDI BlueMotion (105 к.с.) или с двулитровия му аналог (150 к.с.).

В същото прессъобщение VW уточнява още, че Comfortline и Highline версиите на Golf VII вече могат да бъдат оборудвани опционално с цялостният пакет за подпомагане на водача, който включва екстри като биксеноновите челни светлини, адаптивния круиз контрол и системата за уведомяване при напускане на пътната лента. Цената му е фиксирана на 1690 евро.

Коментари

VW
Първите впечатления на "специалистите" : Шумен (в сравнение със стария 140к.с)дизел (150к.с),проскърцваща жабка ,триъгълни прозорчета при А-гредите,шум от страничните огледала, евтин заден мост (на греда)за по-малките двигатели,впечатление за пестене от шумоизолацията...Цената обаче ...си остава солидна...Пак ще мори конкуренцията ....поне на (немска)хартия ...

Клуб на Пернишките Автомобилис
Браво,Браво Супер е...най бързио автомобил У вселената

comments powered by Disqus