Патрик Милке е окомплектовал автомобила с 1,8-литров четирицилиндров турбо от Golf IV
През 1983, заедно с Pirelli, се появява първото специално издание на Golf GTI с 1,8-литров двигател и 112 к.с. По онова време конските сили бяха достатъчно и феновете на компактните спортни автомобили са го харесвали. Сега след тунинговането GTI Pirelli те ще му дишат пушека.
На външен вид VW Golf I GTI Pirelli бързо може да се идентифицира. Впечатляващи са олекотените джанти 6x14 цола с логото Pirelli. Компактният спортен автомобил гледа пред два двойни фара, които в края на производството вдигат престижа на VW Golf I GTI.
Тягата едва след третата предавка
Патрик Милке, който с фирмата си PM Custommade е специализиран за индивидуализиране на автомобили, е оборудвал своя Pirelli Golf с два фара. Неговият GTI няма да лъже със своето авторитетно изпреварване. "Аз я купих от приятел. Цялата кола беше разглобена. След това отново я сглобих, а фаровете от чисто естетически съображения върнах обратно, " каза собственикът, в чиито ръце Pirelli-Golf се превърна в чудовище.
В първото специално издание на GTI тупти 1,8-литров двигател със 112 к.с. 33 години по-късно с тази си мощност Pirelli Golf би се чувствал като гальовна котка сред стадо диви булдози. Seat Leon Cupra (300 к.с.), VW Golf R (300 к.с. ), Ford Focus RS (350 к.с.), Audi RS 3 (367 к.с.), BMW M2 (370 к.с.) и Mercedes-AMG A 45 (381 к.с.) се перчат с конските си сили също като Кристиано Роналдо след вкаран гол. Но PM Custommade отново върна славата на VW Golf I GTI Pirelli, с което плаши днешните компактни спортни автомобили.
Pirelli-Golf на Милке, боядисан в Лхаза-зелен металик, генерира 600 к.с. и 750 Нм. Той катапултира от 0-100 само за 4,5 секунди, да, ако гумите не превъртят. "Мощността е брутално извънгабаритна. Може да се каже, че автомобилът има тяга едва в края на третата и начало на четвъртата предавка". По време на движение на първите две предавки Golf само хвърля пушек наоколо. За да може мощността не само да прави пушек във въздуха, Милке модифицира автомобила с 15- цолови джанти, обути в спортни гуми. Вторият комплект гуми, които се предлагат, са нормални гуми върху 17-цолови джанти.
Тунингованият VW Golf I GTI Pirelli за 19 000 евро
Фаровете и джантите не съответстват на оригинала, двигателят също е различен. Милке е окомплектовал Pirelli-Sonderedition с 1,8-литров четирицилиндров турбо 20V от Golf IV, който тогава стъпи с 10 000 екземпляра. PM Custommade е тунинговал агрегата по всички правила на изкуството.
Списъкът на промените включва турбокомпресор (заимстван от Garrett GTW 34), релса за впръскване, изработена от фирмата, специални инжектори, всмукателни тръби с размер 76 мм и изпускателна система за отработените газове с размер на тръбопроводите 76 мм, Setrab интеркулер, две бензинови помпи, външен изпускателен клапан и Aeromotive регулатор на налягането на горивото. Предаването на мощността е гарантирано от 02M 6-степенна скоростна кутия с подсилени зъбни предавки. Вътре погледът привлича отворения скоростен лост.
За да може до шофьора по всяко време да достига информация за всички жизненоважни процеси на двигателя, Милке е инсталирал нови дисплеи в арматурното табло за налягане на маслото, на компресора, налягането на горивото и температурата на отработените газове. Спортните седалки Recaro приютяват пътниците в преустроения Pirelli-Golf, а ролбарът гарантира безопасността. С новото винтово окачване GTI влиза по-сигурно в завоите, а новата спирачна система гарантира надеждно спиране при високи скорости.
Monster-GTI се продава на страницата mobile.de. Милке е обявил фиксирана цена от 19 000 евро. В нашето слайдшоу можете да се насладите на мощния 600 конски сили VW Golf I GTI Pirelli.