Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW иска да увеличи капитала с 4 млрд. евро

19.10.2009 15:07 5
5
2571861836
Туит
VW иска да увеличи капитала с 4 млрд. евро

Концернът ще продаде до 135 млн. привилегировани акции, за да финансира поглъщането на Porsche.

Германският автомобилен гигант Volkswagen ще поиска одобрението на акционерите си за планираното увеличение на капитала с 4 млрд. eвро, съобщава The Financial Times. Средствата от него трябва да покрият част от разходите по поглъщането на тежко задлъжнелия производител на спортни автомобили Porsche.

В началото на седмицата VW разпрати до акционерите си покана за извънредна среща на 3 декември, която да се произнесе по предлаганата продажба на 135 млн. привилегировани акции в рамките на следващите пет години. При сегашната котировка на ценните книжа този ход може да донесе на компанията над 10 млрд. евро. Плановете на концерна са обаче увеличението на капитала да се ограничи според нуждите.

По план VW трябва да погълне по-малкия си конкурент Porsche до 2011 година. Първата стъпка към това е концернът да плати 3.3 млрд. евро за 42 на сто от капитала на компанията от Цуфенхаузен.

Коментари

Краси
Хамара може да е добър ,но в САЩ.Такива "камиони" като хамър линкълн и всякакви американски изгъзици нямат пазар в Европа.С разход колкото на 2-3 автомобила среден клас в условия на криза и във времена когато автомобилните компаний разработват автомобили с алтернативно гориво и електрически автомобили невиждам как американски автомобил ще пробие европйския пазар освен TESLA- та :).

Кирил
Сигурно се шегувате? Докато цените на петрола растат едните правят хибриди като приус, другите дизелови двигатели и подобряват КПД-то на двигателите си, Американците правят хамър. В 21 век още четем за коли със барабани спирачки, карбураторни двигатели и интериор правен със съмнителни материали. Масивните им 8 цилиндрови чугунени двигатели не са по различни от тези които са ползвани през 60-те и 70-те гогини. В момента изоставиха идеята за пикапите и ще правят хибрид шевролет волд. Той е може би най добрият хибрид в момента. Новите собственици на опел доста ще се карат с GM заради тази технология, която трябва да бъде предоставена за опел ампера брата близнак на волт. Кой какъв процент ще вземе и т.н.

Как така?
Американците предлагали морално остарели коли. тоива е глупост хамара е 100 по добар от всеки немско японко и корейско возило. А линкълните и кадилаците пфффф.

Кирил
Порше искаше да глътне 21 пъти по големият WV, но заради кризата работата се расъхна. Нещо повече Порше дължи 8 милиарда на кредитори. За да не фалира ще се сдаде на големият брат и ще продаде част от акциите си на катарците. Не виждам никаква аналогия с GM. GM работеше на загуба още от 97г. никой нищо не е направил за възстановяването на компанията. Те продължиха да правят морално остаряли автомобили и хората предпочетоха японски и немски автомобили. Големите американци разчитаха на големината си и това, че американците харесват големи пикапи но бензина поскъпна значително.След идването на кризата започнаха да взимат мерки но за съжаление късно. Не виждам никаква аналогия със Wv груп още повече, че немците в момента са най високи приходи в автомобилната индустрия. Изпреварват временно тойота защото техният най-голям пазар американския е в криза, но щом се видят с пари вероятно ще продължат да купуват японски коли.

silvest
Абе неразбирам от финанси, но доколкото си спомням първо порше започна да изкупува кации от фолксваген и притежаваше най голям дял мисля над 30%, сега пък обратното става vw ми се струва донякъде върви по стъпките на ГМ.

comments powered by Disqus