Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW изпревари Toyota като номер 1 в света

12.11.2009 12:45 4
4
2571863610
Туит
VW изпревари Toyota като номер 1 в света

Германците са произвели с 400 000 автомобила повече от японския си конкурент от началото на годината.

Volkswagen вече е най-големият производител на автомобили в света, измествайки от първата позиция Toyota, обяви лондонският вестник Guardian. Благодарение на сливането си с Porsche и на щедрата програма на германското правителство за насърчаване на автоиндустрията, гигантът от Волфсбург е произвел над 4.4 милиона автомобила от началото на година, докато Toyota едва надхвърля 4 милиона.

Японците намаляваха на два пъти производствените си обеми през тази година и затвориха почти всичките си заводи през февруари, за да реагират на спада в търсенето. VW получава значително предимство пред конкурента си и на единствения сериозно растящ световен пазар – китайския. Там германците тепърва ще жънат продовете на дългогодишни маркетингови усилия, докато Toyota доскоро не отделяше особено внимание на Китай и Индия, съсредоточавайки се предимно върху по-доходната Северна Америка.

На трето място по произведени автомобили е американският концерн General Motors, който над седем десетилетия неизменно бе номер едно, преди да отстъпи на Toyota през 2007.

Коментари

Хамериканци
Тези деца на капитализма, свикнали да карат големи джипки, немогат да бадат натъпкани в дребни дизелови полота които могат да минат без проблем по някой хамър и излезли от другата страна. Защо в Америка Джетата се предлага с двигатели различни от TSI, според мен защото никой няма да земе на сериозно автомобил с 1,4 литра или 1,2 работен обем.

az
абе вагена навлиза мн. яко в сащ и там сигурно ще ги задмине до няколко години американците знаят 4е европейските автомобили са най-добри ама са по скъпи! сега пускат евтин пасат и амарок.продали са 230 000 автомобила

kek
Абе незнам ама сега в момента са на първо място, а и аз не очаквам скоро американците да се възтановят от кризата при положение че тя продължава.

Кирил
WV ще са на първо място докато американците не се възстановят от кризата. Тогава отново ще започнат да си купуват Тойотки и Японците пак ще се осмихнат до уши. Не могат да се убедят, че дизеловите автомобили са не по лоши от бензиновите. Ако искат икономия си купуват хибрид и това е. За Китайският пазар WV произвежда автомобили, които са били актуални преди 10-на години в Европа но китайците ги купуват масово защото са здрави и евтини (и модерни лимузини за богати номеклатурчици). От маркетингова гледна точка японците нямат шанс да пробият в Китай, поради омразата на китайците към Япония. Ще измине време докато китайският пазар за автомобили надмине по печалба Американския, тогава германците ще са производител номер 1. Дотогава ще се задоволят с първенството си в Европа.

comments powered by Disqus