Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Jetta Hybrid: Най-бързият компактен хибрид

10.01.2012 12:54
Туит

VW се възползва от Северноамериканското автомобилно изложения, за да представи най-бързия компактен хибрид. Не си представяйте обаче динамика, която би вдъхновила всеки почитател на високите скорости, защото ускорението от 0 до 100 км/ч отнема близо 10 секунди.

Сърцето на Jetta е 1,4-литровия бензинов мотор на VW, който генерира 150 к.с. и 249 Нм. Той е комбиниран с електромотор (20 кВт), за да може максималната мощност да достигне 170 к.с. и по този начин да ускори компактния седан от място до 60 мили в час за „по-малко от 9 секунди“.

Благодарение на литиево-йонната си батерия (1,1 кВт/ч) Jetta Hybrid може да измине близо 2 км единствено на електричество при скорост до 71 км/ч. В резултат на това средният разход е сведен до 5,2 литра, но в случая заслуга имат още старт/стопът, системата за регенериране на спирачната енергия, седемстепенната трансмисия с два съединителя и декуплирането на двигателя с вътрешно горене.

Традиционно хибрдите тежат значително повече от конвенционалните си събратя, но в случая немските инженери са се ограничили до стоте допълнителни килограма. Общото тегло на Jetta Hybrid също е впечатляващо на фона на конкуренцията в сегмента – 1501 кг.

Външните отличителни белези на модела са новата предна броня, дифузорът, спойлерът на капака на багажника, специалната радиаторна решетка с логото на VW, поставено на син фон и 15-цоловите колела с гуми с ниско съпротивление на търкаляне. Промените не са единствено дизайнерски, а са провокирани и от търсенето на по-добра аеродинамика. Резултат е 10% по-нисък коефициент на челно съпротивление.

Промени има в салона като те се отнасят главно до съобразените с хибридния силов тракт контролни уреди. Предните седалки с подгряване, аудио системата на Fender и GPS навигацията пък влизат в списъка с допълнително оборудване.

Jetta Hybrid ще се появи на пазара в САЩ по-късно през тази година и ще се предлага на „конкурентна цена“.

Коментари
comments powered by Disqus