Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Jetta: На Стария континент

27.10.2010 10:45
Туит

VW представи официалните технически характеристики на европейската Jetta. Моделът дебютира това лято в САЩ.

Разликите между европейската и американската версия на Jetta са в гамата двигатели и нивото на оборудване, като в това отношение предимството е за Стария континент. За сметка на това обаче цената определено е в полза на САЩ, тъй като в Германия новият модел ще се предлага за минимум 20 900 евро.

В Европа Jetta ще получи шест двигателя, четири от които са нови за модела. Два от тях са комън рейл турбодизели. 1.6-литровият TDI генерира 105 к.с. и 250 Нм, които са достатъчни единствено за ускорение от 0 до 100 км/ч за 11,7 секунди и максимална скорост от 190 км/ч. За сметка на това обаче при версията BlueMotion разходът може да бъде сведен до 4,2 литра при 109 г/км CO2. Значително по-популярен обаче ще бъде двулитровият TDI със 140 к.с. и 320 Нм, тъй като при него класическият спринт се изпълнява за далеч по-нормалните 9,5 секунди, а максималната скорост достига 210 км/ч. Въпреки това разходът остава в твърде приемливи граници – 4,8 литра дизел за 100 км пробег.

Другите две нови попълнения са бензиновите TSI мотори, които разполагат с работен обем от 1,2 л и 1,4 л и мощност съответно от 105 (175 Нм) и 160 к.с. (240 Нм). При първата версия ускорението от 0 до 100 км/ч е постижимо при налични 10,9 секунди (5,3 литра среден разход при BlueMotion), докато при втората са необходими 8,3 (6,3 литра среден разход). Автомобилът може да бъде поръчан и с два от познатите TSI агрегати на VW – 1,4-литров със 122 к.с. (200 Нм) и двулитров с 200 к.с (280 Нм). Докато при първия динамичните характеристики не са особено впечатляващи – ускорение от 0 до 100 км/ч за 9,9 секунди и максимална скорост от 202 км/ч, то при двулитровия TSI, който ще бъде и върхов за модела, показателите не са за пренебрегване – съответно 7,5 секунди и 236 км/ч. Въпреки това разликите в разхода за пренебрежимо малки - 6,2 срещу 6,9 литра.

BlueMotion пакетът ще се предлага само за 1,6-литровия TDI и за 1,2-литровия TSI. DSG трансмисията пък попада в списъка с опциите за моделите от 1.4 TSI включително и нагоре. Нивата на оборудване са три Trendline, Comfortline и Highline, като при базовото са включени 16-цолови колела (стоманени), мигачи, интегрирани в огледалата, климатична система, мултифункционален дисплей и регулиране на шофьорската седалка по височина.

Европейския вариант на Jetta ще може да се похвали с четириточково многозвенно окачване за задната ос срещу архитектурата с торсионна греда за американската версия, както и със стандартно електрохидравлично сервоуправление.

Коментари
comments powered by Disqus