Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Jetta: Прости числа

21.07.2010 12:24 1
1
2571877862
Туит

VW публикува нови снимки и официалните динамични характеристики на Jetta. В Европа моделът ще се предлага с четири бензинови и два дизелови двигателя.

Jetta, която бе представена официално на „Таймс скуеър“ в Ню Йорк миналия месец, е конструирана в Германия, но ще се произвежда в Мексико, като основният й пазар ще бъде САЩ. Продажбите там стартират през октомври при базова цена от 15 995 долара.

Шестото поколение на модела е значително по-дълго (4.64 м) и широко (1.78 м) от предходното, като междуосието вече достига 2650 мм, което поне на теория гарантира повече място за пътниците на задния ред и по-комфортна возия.

В Европа Jetta ще се предлага с шест двигателя, четири от които са нови за модела. Два от тях са комън рейл турбодизели. 1.6-литровият TDI генерира 105 к.с. и 250 Нм, които са достатъчни единствено за ускорение от 0 до 100 км/ч за 11,7 секунди и максимална скорост от 190 км/ч. За сметка на това обаче при версията BlueMotion разходът може да бъде сведен до 4,2 литра при 109 г/км CO2. Значително по-популярен обаче ще бъде двулитровият TDI със 140 к.с. и 320 Нм, тъй като при него класическият спринт се изпълнява за далеч по-приемливите 9,5 секунди, а максималната скорост достига 210 км/ч. Въпреки това разходът остава в твърде приемливи граници – 4,8 литра дизел за 100 км пробег.

Другите две нови попълнения са бензинови TSI мотори, които разполагат с работен обем от 1,2 л и 1,4 л и мощност съответно от 105 (175 Нм) и 160 к.с. (240 Нм). При първата версия ускорението от 0 до 100 км/ч е постижимо при налични 10,9 секунди (5,3 литра среден разход), докато при втората са необходими 8,3 (6,3 литра среден разход)

Горепосочените четири двигателя обаче ще бъдат пуснати в продажба едва след началото на 2011 г. Дотогава автомобилът ще може да бъде поръчан с два от познатите TSI агрегати на VW – 1,4-литров със 122 к.с. (200 Нм) и двулитров с 200 к.с (280 Нм). Докато при първия динамичните характеристики не са особено впечатляващи – ускорение от 0 до 100 км/ч за 9,9 секунди и максимална скорост от 202 км/ч, то при двулитровия TSI, който ще бъде и върхов за модела, показателите не са за пренебрегване – съответно 7,5 секунди и 236 км/ч. Въпреки това разликите в разхода за пренебрежимо малки - 6,2 срещу 6,9 литра.

В зависимост от версията Jetta ще се предлага с пет или шестстепенна механична трансмисия или с автоматичната на VW с два съединителя във вариант с шест или седем предавки. BlueMotion моделите ще бъдат оборудвани стандартно със старт стоп и система за рекупериране на енергията при спиране.

Коментари

Ясно е!
Das ist auto!

comments powered by Disqus