Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW NCC: Свежо начало

11.01.2010 13:52
Туит

VW представи официалното хибрида NCC на автомобилния салон в Детройт. Това е първият нов модел от дългия списък, който компанията ни е подготвила за 2010 година.

New Compact Coupe (NCC) е базиран на платформата на Golf (Jetta) и разполага с хибридна система за задвижване. Популярният 1,4-литров TSI на групата (150 к. с. и 220 Нм) е комбиниран с електромотор (20 кВт или 27 к. с.), като за захранването му отговаря литиево-йонна батерия (1,1 кВт/ч). Трансмисията е седемстепенна DSG с два съединителя.

Когато работи изцяло в електрически режим, NCC не само изключва двигателя, но и и го отделя изцяло от силовото предаване, за да постигне максимална ефективност. За това способстват още старт-стоп системата и тази за рекупериране на кинетичната енергия. В резултат на теория средният разход може да падне до 4,2 литра за 100 км при 98 грама CO2 за км пробег. Екологичният статус по-никакъв начин не се конфронтира с отличната динамика на NCC. Упражнението от 0 до 100 км/ч се изпълнява за 8,6 секунди, а максималната скорост достига 227 км/ч.

Прототипът е дълъг 4,54 м, широк 1,78 м и висок 1,41 м, а за контакта с асфалтовата настилка отговарят 19-цоловите олекотени колела Lugano. Външните отличителни белези са сивото лаково покритие Tungsten Silver Metallic, биксеноновите челни светлини и LED габаритите, стоповете и мигачите. В интериора впечатление прави двуцветната кожена тапицерия.

На този етап от VW не съобщават дали NCC ще се произвежда серийно, но слуховете са, че моделът ще се появи на пазара след две години.

Коментари
comments powered by Disqus