Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW NMS: Американският Passat

10.01.2011 10:19
Туит

VW представи новия си седан, предназначен специално за пазара в Северна Америка. Моделът носи името Passat, но няма много общо с европейския си събрат.

Американският Passat е дълъг 4869 мм срещу 4769 мм за европейската версия, като и междуосието е нараснало значително – 2804 мм срещу 2712 мм. Същевременно стилистиката е много по-сходна с новата Jetta, отколкото със седмата версия на Passat.

В салона на първо място се забелязва обширното пространство, като това за краката е рекордно за класа. Контролните уреди са заимствани от Touareg, а хромираните детайли и дървесният фурнир правят впечатление за наистина качествен интериор.

Три ще бъдат нивата на оборудване, но дори и базовата версия ще получи автоматична климатична система, електрически прозорци, круиз контрол и Bluetooth интерфейс. В списъка с опциите попадат електрическите седалки, кожената тапицерия, GPS навигацията, активните светлини, безключовото отваряне и стартиране на двигателя, 17 или 18-цоловите олекотени колела, както и още куп екстри.

Първоначално американският седан ще се предлага с три двигателя. Базовият 2,5-литров петцилиндров мотор, който ще работи за първи път под капака на Passat, генерира 170 к.с. и 240 Нм. Стандартната трансмисия при него е петстепенна механична, но напълно логично с оглед на американския пазар като опция може да бъде поръчан и шестстепенен автоматик.

3,6-литровият V6 е следващата стъпка. Максималната му мощност достига 280 к.с., а въртящ момент – 349 Нм, но въпреки това, когато е комбиниран с шестстепенната DSG трансмисия, има среден разход от 8,4 литра при извънградско каране. Едва ли американците ще заложат на третата версия, защото е дизелова. Не може да се отрече обаче, че от гледна точка на икономията двулитровият TDI (140 к.с. и 320 Нм) е рекордьор, защото с един резервоар на теория може да измине 800 мили (1287 км) при среден разход от 5,4 литра за 100 километра пробег извън града.

Американският Passat ще се произвежда в Чатануга, Тенеси. VW очаква средно по 100 000 продажби на година, като появата на пазара е планирана още за тази година при базова цена около 20 000 долара.

Коментари
comments powered by Disqus