Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW отрече за Формула 1

10.05.2012 15:58
Туит

VW няма намерение да влиза във Формула 1 по какъвто и да е начин, коментира новият спортен директор на компанията Йост Капито.

Бившият ръководен директор на Ford участва днес в телефонна пресконференция, след като вчера официално пое ролята на спортен директор от Крис Нисен. Съвсем очаквано по време на нея той бе принуден да отговаря на въпроси за бъдещите планове на компанията и слуховете, че VW може да се включи във Формула 1 като доставчик на двигатели или дори като самостоятелен конструктор.

„В момента дори и не си помисляме за това, тъй като сме изцяло концентрирани върху Световния рали шампионат. Зает съм изцяло с това и трябва да работим основно върху това. В крайна сметка спортната ни програма е насочена главно към WRC и бордът следи всичко изкъсо. Там трябва да постигаме резултати”, коментира Капито.

В момента VW работи активно върху подготовката на новия Polo R WRC, както и върху обучението на персонала, който до миналата година подготвяше рали-рейд автомобилите на Карлос Сайнц и компания. Това е и една от причините Себастиен Ожие, както и другите двама млади състезатели на германците Андреас Микелсен и Кевин Абринг, да участват във всички кръгове от WRC тази година с Skoda Fabia S2000.

Коментари
comments powered by Disqus