Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Passat CC: Стъпка в правилната посока

04.11.2011 13:37
Туит

VW ще покаже фейслифт версията на Passat CC по време на автомобилния салон в Лос Анджелис. Продажбите на обновения модел ще започнат в началото на следващата година.

Целта на VW при обновяването на Passat CC е да го изведе с една стъпка по-напред към премиум сегмента. Това е и причината за сериозната ревизия на предната и задната част, както и за по-богатото серийно оборудване.

Passat CC ще се предлага с три бензинови двигателя с директно впръскване, съответно с максимална мощност от 160, 210 и 300 к.с. Първите два могат да бъдат поръчани с DSG трансмисията на VW, докато при най-мощната версия тя, както и двойното предаване, са стандартни. Дизелите за Европа са със 140 и 170 к.с. Оборудвани са серийно със старт/стоп и система за рекупериране на спирачната енергия, благодарение на което базовият вариант, когато е куплиран с шестстепенна механична трансмисия, се нуждае от скромните 4,7 литра за 100 км пробег при емисии CO2 от 125 г/км.

Радиаторната решетка с три надлъжни ламели е комбинирана с нови преден капак и биксенонови светлини. Специално фаровете могат да се поръчат с LED габарити, които влизат в списъка с опциите. В долната част на бронята пък впечатление прави и новият въздуховод. За щастие от VW не допускат компромис със стила и запазват печелившата формула с врати без рамки за стъклата, За сметка на това обаче цялата задна част е мащабно ревизирана.

В стандартното оборудване на Passat CC ще влизат двойните накрайници на изпускателната система, 17-цоловите колела, статичните светлини за осветяване на завоя, LED стоповете, системата за автоматично чистене на фаровете, EPS, асистентът при потегляне на наклон и спортната версия на шасито. В интериора пък ще откриете прагове за вратите от неръждаема стомана, хромирани лайстни за превключвателите и вентилационните отвори, а за сигурността на водача ще се грижат системата за отчитане на умората и челните светлини с автоматично преминаване от къси към дълги.

Продажбите на Passat CC стартират още през януари в Германия, а месец по-късно и в останалата част на Европа. 

 

Коментари
comments powered by Disqus