Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Passat CC: Вятърът на промяната

14.01.2008 14:01 9
9
2571826289
Туит

Тази сутрин на автосалона в Детройт Volkswagen най-сетне разкри своето четириврато купе Passat CC. Автомобилът се отличава с елегантна форма, но залага не по-малко и на високотехнологичната електроника под ламарините.

Със своите 4,79 метра Passat CC изпреварва своя първообраз с 30 мм на дължина и с цели 36 мм на широчина (1,85 м). Най-високата точка на покрива му обаче се намира пет сантиметра по-ниско, отколкото при стандартната версия седан. Силуетът на Passat CC е силно изтеглен назад - в профил се открояват широката задна колона и лишените от рамки странични прозорци.

В предната част на автомобила също има раздвижване - радиаторната решетка вече е по-широка, а в средата си капакът изпъква дискретно. Част от капака на багажника е покрита с тъмно стъкло, също както и половината покрив.

Четириместен салон

Интериорът на Passat CC предлага място за четирима в климатизирани спортни седалки с кожен салон и приглушена светлина. Обемът на багажника възлиза на 535 литра, като задните облегалки могат да се сгъват, позволявайки превозването на големи предмети.

Автомобилът разполага с множество електронни системи, някои от които подпомагат следването на пътното платно, спазването на необходима дистанция и паркирането.

Избор сред пет двигателя

Базов задвижващ агрегат за четиривратото купе се явява двулитровият TDI (140 к. с. и 320 Нм), който ускорява до 100 км/ч за 9,8 секунди и достига 213 км/ч максимална скорост. Неговата версия със 170 "коня" пък изпълнява класическият спринт за 8,6 секунди. 

Гамата на бензините включва 1,8-литров TSI (160 к. с. и 250 Нм), двулитров TSI (200 к. с. и 280 Нм) и 3,6-литров FSI (300 к. с и 350 Нм). Томоделът, оборудван с постоянно задвижване на четирите колела и директна трансмисия с двоен съединител, се изстрелва от 0 до 100 км/ч за 5,6 секунди и харчи средно 10,1 литра на 100 км.

Passat CC се бъде достъпен за клиенти на пазара в Европа след 1 юли 2008 година.

Коментари

армони
То ва си е готин автомобил.Няма нужда от сравняване с мерцедес и тем подобни.Всики знаем за проблемите с скорости и електроника на Мерцедес . При пасата всичко тип топ. ще бие по продажби .

The_DJ
Мен ме дразни факта, че ще се появи на пазара с като версия с 4 места, надявам се по късно да излезне и версия с 5 места за да пасва повече на ежедневието.

фолксваген фен
VW закъсняха много с тоя модел, cls скоро ще излиза нов модел до една-две години сигурно. не те пък не са известни с особена бързина като им гледаме предишните модели, туран го бавиха вечно

Baro
mislq 4e tozi model ne trqbva6e da e pak Passat a ime na nqkakyv drug vqtyr ;) pik i az ne go sravnqvam s Mercedes CLS po to4noto sravnenie e s Jaguar XF kakto pi6e po gore bateto...otnosno kalata 4e passata e po-gotin e vypros na vkus oba4e na jivo ako pita6 nqkoy minuva4 deto vidi toq passat i cls-a 6te ti kajat koe e po gotino..li4no az si mislq 4e CLS e edna ot nay krasivite koli izob6to..

kalata
Mnogo e qk Passata. Otvsqkude go sravnqvam s Mercedes CLS, no Passata e po gotin. Kato se ima predvid, che i cenata mu shte e mnogo po-dobra,.....VW pecheli.

Батето
Много ми харесва този автомобил - и като дизайн, и като концепция въобще. И не съм съвсем съгласен че съдбата му ще бъде като на Phaeton - ако човек трябва да избира между купето на Пасат и CLS на Мерцедес или CS На БМВ, то изборът е 90 % ясен, обаче Passat е позициониран малко по-ниско. Тоест - този автомобил е алтернатива по-скоро на автомобили от типа на Jaguar XF. А там вече изборът не съм сигурен че няма да е в полза на Пасат-а :)

a Phaeton-a e nay dobriya sred
B-)

georgi
Naistina strahoten avtomobil! No ne mislq 4e 6te se prodava dobre. Ta koi bi si kupul VW Passat Coupe, kato moje da Vzeme Mercedes CLS, ili Bude6toto podobno BMW ili Audi A7? 6te stane to4no kato s VW Phaeton-strahoten avtomobil no nikoi ne bi go predpo4el pred S-klasse, 7-er i A8!

jack01
bravo vw nai posle malko smelost v dizaina.6te se prodava dobre osobenno v usa

comments powered by Disqus