Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Passat: Оправданията

15.10.2010 12:18 3
3
2571882798
Туит

Критиките към VW за това, че седмата генерация на Passat е просто фейслифт на шестата явно продължават, защото от Волсфбург публикуваха официално съобщение, с което да подчертаят иновационните решения, използвани при новия модел.

На първо място това са двигателите, като всички десет единици са по-ефективни спрямо предишните си версии. Базовият 1,6-литров TDI със 105 к.с. например се нуждае едва от 4,2 литра гориво за 100 км пробег при емисии CO2 от 109 г/км и може да измине цели 1666 км само с едно зареждане на 70-литровия резервоар. Друг нов за Passat двигател е 1,4-литровият бензинов TSI със 122 к.с., който оборудван с BlueMotion пакета, има среден разход от 5,9 литра. Като цяло ефективността на силовия тракт при Passat е повишена с цели 18%, като за това голямо значение има серийната за всички дизели сарт/стоп система и фактът, че комби версията изразходва максимум 0,1 литра повече спрямо седана независимо от двигателя.

Седмата генерация на Passat ще бъде и първата, оборудвана със система за отчитане на умората при водача (серийно за Comfortline нивото на оборудване) и функция за аварийно спиране в градски условия. Последната се активира при скорост до 30 км/ч, като системата отчита евентуалния сблъсък независимо дали става дума за стационарен или движещ се „противников” автомобил.

Следва функцията Easy Open, с чиято помощ водачът може да отвори капака на багажника само с едно движение на крака си. Passat е оборудван с асистент за паркиране от второ поколение, който позиционира автомобила с прецизност до сантиметри, както и с иновативната Light Assist система, която автоматично изключва и включва дългите светлини при трафик отсреща.

От VW обещават още по-добра звукоизолация, както и усъвършенствани системи за сигурност дори и в базовите нива на оборудване. Това обаче все още не може да ни убеди, че Passat от моделната 2011 г. е напълно нов автомобил и заслужено носи обозначението B7, тъй като платформата, както и основната техника, са същите като при B6.

Коментари

Aнонимен
Една от най-грозните и безлични коли на последните 20 години .... и продължават да я лансират .... сложете я до една Мазда 6 или до Ц Класа на мерц и разберете защо ....

Aнонимен
Дизайнера..... е за пенсиониране. По-добре за остави вече теслата....!!!

Aнонимен
Мислех,че няма как някой да направи по-грозна кола от Тойота ,но ето добра новина от Волфсбург имаме нов победител в категория "грозник"- "новият" Пасат.

comments powered by Disqus