Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Passat паркира самостоятелно

23.04.2008 08:04 1
1
2571831581
Туит

VW представи прототип на асистент, който напълно автоматично паркира автомобила в свободни пространства напречно на пътното платно. Park Assist Vision бе демонстриран за пръв път по време на технологичното изложение в Хановер.

Системата работи по следната схема - след доближаване на свободното място водачът посочва върху екрана на навигационната система избраното пространство за паркиране, превключва скоростния лост в позиция P (DSG), след което слиза от превозното средство.

Две камери във външните огледала измерват размерите на свободното пространство, а двугигахерцов процесор анализира видеосигнала и контролира работата на кормилната уредба и силовото предаване. След команда от водача чрез дистанционно управление автомобилът паркира самостоятелно на заден ход благодарение на електро-механичното сервоуправление, електронната ръчна спирачка, директната трансмисия и с помощта на двигателя, който работи на празни обороти.

Две допълнителни камери и ултразвукови сензори в двата края на каросерията регулират процеса и прекратяват маневрата, в случай че се наложи - водачът също може да се намеси по всяко време. Асистентът за паркиране все още се намира в експериментален стадий на развитие и не е ясно дали някога ще бъде включен в серийно производство.
Коментари

az
тея се скъсаха да крадат технологий

comments powered by Disqus