Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Passat R-Line: Уж спортен

04.05.2012 09:45
Туит

И VW Passat ще се сдобие с R-Line спецификация. Тя ще предлага серия от козметични промени, които обаче не са комбинирани с модификации в техниката на автомобила.

Новостите при R-Line са броните, праговете и декоративния дифузор. Към тях екипът на VW добавя още спойлера, решен в цвета на купето, спортно настроеното окачване, което намалява клиренса с 15 милиметра, и 17-цоловите колела (18-цоловите са опция).

В салона пък ще откриете двуцветната тапицерия на спортните седалки, множеството титаниевосиви апликации, волана с плоска долна част, педалите от неръждаема стомана и специалните панели за праговете на предните врати.

Базовата цена за Passat R-Line в Германия е фиксирана на 30 335 евро.

Коментари
comments powered by Disqus