Новият Volkswagen Passat дебютира на щанда на германците в Париж. Според официалното съобщение на компанията това е седмата генерация на модела, но в случая става дума по-скоро за фейслифт на шестата.
„Всеки панел с изключение на покрива е нов“, гласи пресрилийзът на VW. При всеки случай обаче визията на седмата версия не е особено впечатляваща и копира до голяма степен дизайнерските решения, представени при новия Phaeton и въобще при всички представители на марката през последните две години.
Цели десет двигателя в мощностния диапазон от 105 до 300 к.с. ще работят под капака на Passat. Базовият дизел – 1.6 TDI със 105 к.с. и 250 Нм, може да се похвали с впечатляващия разход от 4,2 литра за 100 километра пробег и емисии CO2 от 109 г/км благодарение не само на отличната ефективност на двигателя, но и на старт/стоп системата. Тя ще се предлага стандартно за всички дизелови модели.
Бензиновата гама също е оптимизирана с цел ограничаване на разходите. 1,4-литровият TSI (122 к.с.) например изразходва 5,8 литра за 100 километра пробег, когато е оборудван с BlueMotion пакета, и отделя 138 г/км CO2.
VW ще продължи да предлага своя модел с три нива на оборудване - Trendline, Comfortline и Highline. Сред новите екстри впечатление правят динамичните светлини (Dynamic Light Assist), които се появиха за път при новия Touareg. При тях специална камера следи за трафика и автоматично коригира дългите светлини, за да избегне заслепяването на отсрещните водачи. Нов за модела е и електронния XDS диференциал, дебютирал при Golf GTI.
Продажбите на VW Passat е Европа стартират в средата на ноември.
ВДВ
Старият беше много по-приветлив?
Aнонимен
До човека, които не може да чете. Можеш да критикуваш само тогава, когато реално си имал някакъв досег с модела. А не да пишеш, че бялото било черно, или старият покрив бил нов. Малко ми напомня начина по които пенсионерите комунисти четат вестник. Внучето пита дядо си,- "дядо,дядо слоновете могат ли да летят?" - "що за глупост всеки знае, че слоновете не летят" _дядо но във вестник дума пише, че летят. Тогава дядото казал, пък ще кацнат.
Aнонимен
Според купувачите трябва да е елегантен, защото е един от най- продаваните автомобили изобщо. Интересно, защо хората които не харесват фолтсвагените не се интересуват от неуспоримите факти, четат наистина това, което им се ще да прочетат и изказват мнение колко е лоша тази марка, но са нямали никакъв опит с тази марка.
Aнонимен
Съвсем като стария си е ....само малко "понапудрен"... и с елегантността на кофчег.Дано поне не е с качеството на досегашния.....само претенций и екстри на надути цени.
Aнонимен
nai golemiqt se zav1rna PASSAT si e PASSAT
ravn
Тези наистина се страхуват да не изгубят немските пенсионери като потенциални купувачи :D VW давайте по-смело с дизайна като CC, какви са тези грозни кораби :D
Aнонимен
на мен пък ми харесва...
Aнонимен
Първото изречение още е написано, че всеки панел с ИЗКЛЮЧЕНИЕ на покрива е нов. Не знам, ако си продължил да четеш, какво си разбрал.
Aнонимен
Чел не до чел се обаждаш. „Всеки панел с изключение на покрива е нов“, май четеш само това, което искаш да прочетеш, а не реалното. Фолтсвагените докато се продават защо да сменят визията? Няма логика освен ако не разбираш нищо или имаш някакви комплекси от тази марка.
Aнонимен
Ха,ха....само покрива бил нов! Това ли е новия модел? Според мен си е чист фейслифт на стария.По "скован" дизайн от тоя...!!!Явно ги е шубе да не изгубят пенсионерската клиентела.