Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Polo R: Поредното доказателство

13.05.2011 11:23
Туит

Решението на VW да се включи в Световния рали шампионат през 2013 г. е поредното доказателство, че германците ще атакуват пазара на серийни автомобили с R версия на мъника.

Mиналата седмина на остров Сардиния VW обяви официално, че през 2013 г. ще участва във WRC с Polo R WRC, което логично ни върна на темата за R спецификацията на модела. За нея се говори вече повече от година, но официално потвърждение от страна на германците няма.

Двигателят вероятно ще бъде 1,4-литровият с принудително пълнене TSI, чиято мощност спокойно може да прехвърли граничните 200 к.с. Любопитно е обаче дали VW няма да коригира првоначалните си плановете заради Polo R WRC и да заложи на 1,6-литровия му аналог, който ще бъде база за развитието на състезателния двигател.

Остава отворен и въпросът за силовото предаване. Скоростната кутия ще бъде седемстепенната DSG, но дали Polo R ще заимства системата за двойно предаване на S1 quattro, върху която Audi продължава да работи, или ще "прехвърли цялата тежест" на предния мост, предстои да разберем.

Коментари
comments powered by Disqus