Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW работи по Jetta R и Audi S1

21.05.2010 18:30
Туит

Германците са се отказали от идеите за създаване на Polo R, но подготвят S версия на новия A1. Това потвърди д-р Ернст Линдер, технически отговорник по програмата за Polo GTI.

В интервю за drive.com.au Линдер посочва, че моделът на компанията от Инголщат ще бъде с 1.4-литров двигател и 185 к.с., генерирани с помощта на механичен и турбо компресор. Моторът в компактния автомобил ще си партнира със 7-степенна скоростна кутия с два съединителя.

Линдер допълни, че S1 ще бъде само с предно предаване и няма да разчита на популярната система за задвижване на четирите колела quattro. Това вероятно няма да се хареса особено на върлите фенове на марката, но пък ще задържи ниски теглото и цената на автомобила.

Техническият директор във Volkswagen също така потвърди и стартиралата работа по проекта Jetta R. Линдер не представи детайли около модела, но вероятно той ще бъде оборудван с двулитровия TFSI двигател с мощност 270 к.с. и 349 Нм въртящ момент.

Той отрече слуховете за пускане в производство на нова по-мощна версия на VW Polo с означение R. „От техническа гледна точка, разбира се, бихме могли да направим нещо подобно. Но ако погледнем от финансовата страна, ще разберем, че в това няма особен смисъл. Polo R би бил много скъп, а ние вече ще имаме и Audi S1“, обясни германецът.

Коментари
comments powered by Disqus