Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Santana: На местно ниво

31.10.2012 12:15
Туит

VW представи втората генерация на Santana. Моделът, който е предназначен основно за Китай, ще се произвежда в Шанхай.

Наскоро VW обяви, че решаващ за растежа на продажбите на марката е китайският пазар, и е напълно естествено компанията да концентрира голяма част от усилията си натам. Един от примерите в тази насока е седанът Santana, чиято втора генерация дебютира в Шанхай.

Santana е базиран на удължената PQ25 платформа на Polo и разполага с междуосие от 2630 мм, което осигурява достатъчно място за пътниците на задния ред. Обемът на багажното отделение също е впечатляващ – 480 литра.

Гамата двигатели за съжаление ще включва само два атмосферни бензинови – 1,4-литров с 90 к.с. и 1,6-литров със 110. Въпреки това инженерите на VW са намалили разхода и вредните емисии с 28% спрямо предишния модел.

Santana получава стандартно ABS, ESP и три въздушни възглавници, а в зависимост от нивото на оборудване (Trendline, Comfortline и Highline) към тях са добавени климатична система, шибедах, алуминиеви колела, кожена тапицерия и асистент за паркиране.

Коментари
comments powered by Disqus