Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Scirocco Remis: В името на HS Motorsport

22.06.2009 14:44
Туит

Импровизациите на тема VW Scirocco вече започват да стават банални, но не и когато са направени по толкова дискретен, елегантен и ефективен начин, като този на HS Motorsport. Представяме ви новия Remis.

Забравете за агресивния оптичен тунинг, мащабните крила и уголемени въздуховоди. HS Motorsport залага на много по-дискретни промени по екстериора на Remis. Предната и задна броня, както и праговете са изработени изцяло от карбон, като са решени в тон с бяло-черната цветова гама на модела. Това се отнася и за 20-цоловите колела с гуми Vredestein 245/30ZR.

Истниският професионализъм на HS Motorsport обаче се крие под капака на Remis. Стандартният двулитров TFSI двигател на VW, който заводски генерира 200 к. с., получава допълнителни 90 вследствие модификациите по всмукателната и изпускателна системи. При положение, че това не задоволява клиента, от HS Motorsport обещават максимална мощност от 320 "коня" за пълния силов тунинг.

За да е адекватен на промените в силовия тракт, Remis получава ново окачване, спирачни дискове и апарати на Brembo. Интериорът също търпи промени, като най-впечатляващи са спортните седалки на Recaro.

Коментари
comments powered by Disqus