Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Tex и Go!: Дело на Giugiaro

01.03.2011 16:01
Туит

Популярното дизайнерско студио Italdesign Giugiaro, което наскоро стана собственост на VW, е подготвило два нови прототипа за немския производител. VW Tex и VW Go! са малки градски автомобили с дължина под 4 метра и ще дебютират в Женева.

„Go! Е миниван, който разчита на подобрената ергономия и на пространството за пътниците, запазвайки същевременно малките външни размери, с които се характеризира голяма част от моята кариера“, описва Джорджето Джуджаро своя най-нов продукт. За това свидетелства фактът, че междуосието на нестандартния миниван е цели 2700 мм (колкото при Passat), a дължината му е само 3990 мм.

Задвижването на Go! е поверено на Blue-e-motion технологията, като за нея поне не този етап се знае само, че гарантира пробег изцяло на електричество до 240 км. Нейните батерии са разпределени между предните и задните седалки, което позволява на инженерите от Giugiaro да реализират съотношение от 58 към 42 процента между предната и задната ос.

Това са и единствените конкретни цифри, които се споменават за модела. В официалния пресрилийз обаче е отделено повече от достатъчно място за описанието на екстериора и най-вече – на голямата остъклена площ. Любопитна е и концепцията на предните колони, които са изнесени максимално напред, както и тази с разделени на две странични прозорци, чиято долна част се отваря единствено.

Информацията за силовия тракт на спортното купе Tex е по-обстойна. Хибридната система е наречена условно Twïn Drive, като тя е базирана на 1,4-литров двигател с принудително пълнене и електромотор, чиято максимална мощност достига 85 кВт. Въртящият момент от 400 Нм (когато и двата задвижващи агрегата работят успоредно) се предава върху предните колела посредством седемстепенната Direct Shift трансмисия, която гарантира спринта от 0 до 100 км/ч при налични 6 секунди и максимална скорост от 220 км/ч.

Впечатляващите като за автомобил от този клас динамични характеристики не са за сметка на „зеления статут“, тъй като четириместният Tex е плъгин хибрид и може да измине 35 километра изцяло на електричество.

И Go!, и Tex са проектирани с мисъл за „градската мобилност на утрешния ден“, което е и основното задание от страна на VW към Giugiaro. Утрешният ден в случая обаче е фиксиран за 2018 г., когато евентуалното им серийно производство може да започне.

Коментари
comments powered by Disqus