Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Tiguan: От Намибия към Франкфурт

06.06.2007 11:06
Туит

Volkswagen е на път да приключи развитийната фаза на дългоочаквания Tiguan с последни тестове по тежките терени на Намибия. По време на финалната фаза от разработката на новия SUV специално внимание е обърнато върху уникалната навигационна и радио система, както и върху иновативната опция Offroad Mode, която само с помощта на един бутон активира цяла армия от функции, гарантиращи високи нива за сигурност за водача и пътниците при всевъзможни критични ситуации.

Tiguan ще предлага на своите клиенти избор между пет турбоагрегата. Три бензинови TSI (150 к. с., 170 к. с. и 200 к. с.) и два дизелови TDI (140 к. с. и 170 к. с.). Те ще се комбинират с трите вариации на модела.  Trend & Fun и Sport & Style позволява безпроблемна атака на препятствия, които не надхвърлят ъгъл от 18 градуса, докато при Track & Field конструкцията на купето гарантира ефективност дори и при налични 28 градуса.

Специално внимание е отделено върху окачването и управлението на Tiguan, които да предоставят на водача и неговите пътници оптимален комфорт, но при налични офроуд характеристики.

Базисното оборудване на новия SUV на Volkswagen включва 16-цолови колела, които осъществяват контакт с трасето посредством гуми с размери 215/65 R16. “Sport & Style” версията ще се предлага стандартно със 17-цолови колела (235/55 R17), а като опция ще влизат и 18-цолови (235/50 R18).

Основният коз на Tiguan са мултифункционалните електронни системи

За първи път Volkswagen ще интегрира в автомобилите си RNS 510 – последната генерация радио-навигационна система на компанията, която включва 6,5 инчов дисплей, 30 гигабайта твърд диск, централен процесор с тактова честота 400 MHz и отделен за графичната карта. Вече задължителните за съвременните мултимедийни продукти като GSM контрол и iPod синхронизация също са налице. RNS 510 може да бъде оборудвана с озвучаване на Dynaudio. Още един плюс на иновационния продукт е улеснената офроуд навигация, която позволява маркиране на 500 точки за позициониране дори и при положение, че няма дигитална карта на местността.

Tiguan ще бъде първият SUV, оборудван с автоматична система за контрол на управлението при паркиране. Но технологиите, улесняващи водача, съвсем не се изчерпват с този чисто градски помощник. Само с натискането на един бутон функцията Offroad Mode , която се предлага стандартно за Track & Field, ни позволява да избираме: асистент при изкачване и спускане по наклон, корекция на чувствителността на педала, автоматично заключване на диференциала, корекция на ABS системата в зависимост от характеристиките на настилката и избор на по-ниска предавка за оптимално спиране (при версиите с автоматична скоростна кутия).

Tiguan ще дебютира на автосалона във Франкфурт през септември тази година.

Коментари
comments powered by Disqus