Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Tiguan, Peugeot 4007, Honda CR-V, Toyota RAV4: Универсален четирибой

28.11.2007 01:11 67
67
2571817958
Туит

Практичните каросерии и двойното предаване по традиция са основните аргументи в полза на градските всъдеходи. Новаците на пазара VW Tiguan и Peugeot 4007 се изправят срещу едни от утвърдените си противници в лицето на Honda CR-V и Toyota RAV4.

Сегментът на компактните многофункционални автомобили се оказа една от златните мини за съвременната автомобилна индустрия. Откривателите на тази ниша станаха американците, макар че техните компактни SUV-автомобили могат да се нарекат всякак, но не и наистина компактни, само че това е тема за друг разговор... И ето че японците усетиха настъпващата тенденция и с модели като Toyota RAV4 и Honda CR-V си извоюваха силни позиции на Стария континент. Сега в надпреварата за парче от баницата се включват и VW с техния нов моделTiguan. Дори галите не останаха безучастни към SUV-модата и с новопоявилия се Peugeot 4007 пуснаха първият високопроходим модел в историята на марката.

В стилистично отношение четирите модела предлагат по нещо за всеки вкус: със своята източена странична линия Honda сякаш има корени сред купетата, VW и Toyota залагат на класически дизайн, а Peugeot от своя страна предлага на своите клиенти техниката на Mitsubishi в комбинация с отчасти странно изглеждаща предница с чудовищна решетка. Общото между четирите модела личи от пръв поглед – те са практични и просторни отвътре. Мястото дори на задните седалки е напълно достатъчно за дълги преходи, качването в салона е удобно благодарение на високите каросерии, а багажниците са с внушителна вместимост. Като цяло Toyota разполага с най-ограниченото вътрешно пространство, но тя е и най-малкият като габарити модел в теста.

Добър избор за всекидневна употреба

От гледна точка на сигурността и удобството при шофиране Peugeot не се представя блестящо. Масивното арматурно табло затруднява видимостта напред и създава проблеми при движение в условия на натоварен трафик. Honda и Toyota пък от своя страна не са се отървали от изконната любов на японците към излишно голямото количество бутони. По отношение на качеството и ергономията VW печели по всички обективни и субективин критерии, докато Toyota дразни с евтиното изпълнение на интериора си, при Peugeot се наблюдават някои шумове от пластмасите, а в интериора на Honda на места се забелязват недотам приятни на вид и допир повърхности.

Споменатите току-що факти действително нямат пряка връзка с дълговечността на един продукт, но пък имат решаващо значение при всекидневния досег с въпросния. В тази връзка VW радва неимоверно с прекрасния си комфорт на возене. Настройката на окачването тук е най-сполучливата в теста, преодоляването на неравности става плавно и фино. Peugeot също вози доста добре, но окачването му работи излишно шумно. Honda и Toyota определено няма как да се похвалят с комфортна возия, особено що се отнася до втория от двата японски модела.

В ерата на системата ESP съществени различия в сигурността на пътя липсват – в случай на непредвидена ситуация или шофьорска грешка, електронната програма се намесва своевременно и предотвратява ефикасно евентуални нежелани последици. За съжаление при спиране върху разнородна настилка и четирите модела дават лоши резултати, които при Honda са направо притеснителни.

Двойно предаване, но не и сериозна проходимост

При Peugeot задният мост може да бъде включен в задвижването на автомобила с помощта на регулатор на централната конзола, при останалите модели в теста това става по автоматичен път. Разумно решение като се има предвид, че нито един от нашите кандидати не се характеризира с кой знае какви възможности при пресечен терен. Тук двойното предаване има за цел да подобри пътното поведение, и то най-вече през зимата. Което обаче може да стане само с подходящи гуми – нещо, което за жалост някои водачи на автомобили 4WD често пренебрегват. Големината и най-вече теглото на автомобилите личат ясно от резултатите на бензиностанцията.

Volkswagen печелят този тест по почти всички показатели. Tiguan е един забележително хармоничен и добре балансиран автомобил, който по всяка вероятност ще се аред сред най-успешните модели в тази категория.

Текст: Гьотц Лайрер, Божан Бошнаков
Снимки: Ханс-Дитер Зойферт

Оценка

1. VW Tiguan 2.0 TDI Sport & Style

1. VW Tiguan 2.0 TDI Sport & Style

VW печели този тест най-вече с безапелационната си победа в дисциплините пътно поведение и качество на изработката и материалите. Двигателят можеше да осигурява и по-добър темперамент.

2. Peugeot 4007 HDI Platinum

2. Peugeot 4007 HDI Platinum

Функционалната и просторна каросерия заедно с мощния дизелов двигател са основните предимства на този модел. Цената обаче е твърде висока, а устойчивостта в екстремни ситуации има нужда от подобрение.

3. Honda CR-V 2.2 CDTi Executive

3. Honda CR-V 2.2 CDTi Executive

При Honda най-добра оценка заслужава темпераментният дизелов двигател с превъзходни маниери на работа. Неоптималният комфорт на возене и индиректното управление заслужават критика.

4. Toyota RAV4 2.2 D-4D

4. Toyota RAV4 2.2 D-4D

Разочароващата изработка, ергономичните недостатъци и лошеят комфорт на возене отреждат на Toyota последната, четвърта позиция в този сравнителен тест.


Технически данни

1. VW Tiguan 2.0 TDI Sport & Style 2. Peugeot 4007 HDI Platinum 3. Honda CR-V 2.2 CDTi Executive 4. Toyota RAV4 2.2 D-4D
Работен обем --- --- --- ---
Мощност 103 кВт (140 к. с.) 115 кВт (156 к. с.) 103 кВт (140 к. с.) 100 кВт (136 к. с.)
Максимален
въртящ момент
--- --- --- ---
Ускорение
0 – 100 км/ч
12,5 сек 10,2 сек 10,6 сек 11,3 сек
Спирачен път
при 100 км/ч
39 м 39 м 42 м 39 м
Максимална скорост 186 км/ч 200 км/ч 187 км/ч 180 км/ч
Среден разход
на гориво в теста
8,8 л/100 км 9,1 л/100 км 9,1 л/100 км 9,3 л/100 км
Базова цена --- --- --- ---
Коментари

Анонимен
VW e най-доброто в теста, няма спор другите изостават.

colman
За съжаление при спиране върху разнородна настилка и четирите модела дават лоши резултати, които при Honda са направо притеснителни. ============= ти си пълен нещастник. Ти който си писал тази статия нямаш елементарни познания,изсмукал си превода от пръстите си вероятно .АКО тези двамата са специалисти > Текст: Гьотц Лайрер, Божан Бошнаков. Бог да е на помощ на гигантите Хонда и Тойота :) хахаха. както казах пълен нещастник

Митко
Предлагам за затворим муцунките немски с реални факти и доказателства. 1 Задача: как да се натрие носа на VW i na Fordчетата. Решение на задачата: 1. http://www.youtube.com/watch?v=Twzq9kI_QIs 2. http://www.youtube.com/watch?v=cIjAaxj7MZM Е сега да ви видим малките немски копирачи и фордчетата разлюбени.

az
Темата е пълен бъркоч. Отворих я с очакване да прочета нещо, а то...

Aнонимен
Аз имам тойота авенсис и голф 4 и така да се кажа, мога да сравнявам постоянно и да бъда обективен! Доволен съм и от двете! Качеството на интериора е приблизително на едно ниво, с тази разлика, че светлините на голфа светят по-добре и по-изискано! Возят приблизително еднакво, с една идея по-добре тойотата - въпреки че по-леките неравности ги усеща "по-ясно", по-дълбоките дупки ги преодолява значително по-плавно и люлеещо! Категорично предпочитам тойотата за дълъг път! То се знае - те са и в различни класове! Но какво да се прави - нянам толкова пари за пасат, пък и не ми харесва! В голфа ме дразнят постоянно дребните дефекти: в багажника се отпра тапицерията, понеже немецът си е оставил ръцете, капачетата за огледалата на сенниците се потрошиха, парното не духа, като го наглася да духа за краката и горната част на тялото, пластмасовите тръби /направо тънки и чупливи/ към спирачния механизъм са направени от жалка пластмаса, а не от гума, та като се напука, щях да се отрепя - отказаха спирачките, а на таблото нищо не светна, от време на време се чуват тракащи елементи между предните седалки, което е дразнещо! Е, при тойотата тези "дребни" нещица просто ги няма! Всички копчета, джаджи, и механизми функционират безгрешно, а тракането е непознато! Здраве е, непретенциозна! И двата автомобила имат свой особен чар, който ми допада! така че дали ще вземете тигуан или рав4, няма да сгрешите! Вярно е, че при Фолска има доста дразнещи неща, но те са дребни и несъществени! Определено японците /като изключим лексуса, авенсиса, камрито/ има още какво да учат, за да достигнат интериора на немците, а немците могат да се поучат от японците, които могат и да не обръщат много внимание на интериора и светлините, но в техническо отношение са просто недостижими - частите в двигателя и ходовата част са прецизни, здрави и добре премислени!

-
Батето: Хаха, не бях чел бисерите към тази статия Влюбен съм направо в изказвания от типа "Абе аз имах пари за Mercedes GL, ама щото съм разбирач и ценител, си взех Hyundai Santa Fe - хем убаво, хем евтино, за кво ми е тоз прехвален Мерцедес". Аз: За да не стават обърквания искам да кажа,че си взех и МЛ. 100 пъти по-добре е от СФ-то,но вместо един ГЛ,сега имам МЛ,а жената СФ. Иначе не е лошо,но няма как да се сравнява с МБ просто. Споко,не съм клавиатурен самохвалко. ;)

tony
Mi te testwaha Forester v Autobild s Tiguan,CR-V,Sportage,Antara,Outlander i daje Outlander bi taka 4e ne se sili s toq bokluk Forester,na swetlinni godini e ot GLK,X3 I Q5

Panasonic
До The Best: Германците можеха да тестват Subaru Forester с BMW X3 или Mercedes GLK.Тогава да си говорим.

volkswagen
До Vesko : Хайде да сравним всички класове на Пежо и всички на Фолксваген , тогава пиши някакви коментари.Всички се пишете за разбирачи ама Немското си е НЕМСКО.Коли с различна по народност марка от Германия , са някакви измислици на коли.Погледнете реалността,МОЛЯ ВИ !!!!

дидо
Момчета няма смисал от празни приказки,само времето ще покаже достоините автомобили.Аз карам Тигуан и сам убеден в немската прецизност,това е нация която се е доказала в правенето на добри автомобили.И още нешто една от причините Тигуана да е малко по скъп е,че всички пакети за сигурност които са вазможни за Фолксваген са вклучени в базовия модел и не можеш да ги махнеш,което е хубаво

hahaha
Ami autobild go bqha testvali v 1 ot broevete si i dokolkoto si spomnqm ne be6e nai-dobriq ;)

The Best
Ne znam za6to germantsite ne testvat Subaru Forester !? Dali ne sa im platili ?!Tova e edin izkly4itelen avtomobil !

mimo
знам ли тигуан ми харесва много живеиа в италиа и мислиа да го купиа.цената е 22000 + моиа стар ауди а4 от 2000 г помпа диуза.все о6те се 4удиа как да постапиа

Fori
karam subaru Forestar i smqtam 4e e unikalen avtomobil razli4en ot drugite suvove.

тойота
Карам сложебен автомобил тойота rav4 и съм много доволен. Автомобила е здрав като камък и преминава през средно големи дупки с лекота.

Mustaine
Не е лошо да се пише на български! Латиница + малоумни коментари става супер!

hahaha
SAMO DA POPITAM WSI4KITE TUKA DETO ME PLUQT,4E SUM GOWORIL,4E SUM SI KUPIL SANTA FE,ABE DU6ICI KOGA SUM GO KAZAL TWA BE,Q MI NAMERETE IZKAZWANETO,4E MAI TAKOWA NE SUM PRAWIL,QWNO WIE 4ETETE KOLKOTO DA MINE WREMETO,A MEJDU DRUGOTO IMAM AUDI A3,NE SANTA FE

Umigrant
Subaru !!!!!!!

Кирил
Ако не беше трагично можеше да ми бъде смешно. Има го главният заподозрян карал всички възможни автомобили. Човек който не може да пише кирилица, но дава акъл как се пише статия. Най тъпото според мен е хора, които не са се качвали в някой автомобил но вече имат изградено мнение за него. В това разбира се няма нищо лошо но те дори техническите характеристики не четат.

Батето
Хаха, не бях чел бисерите към тази статия :) Влюбен съм направо в изказвания от типа "Абе аз имах пари за Mercedes GL, ама щото съм разбирач и ценител, си взех Hyundai Santa Fe - хем убаво, хем евтино, за кво ми е тоз прехвален Мерцедес".

hahaha
Grand Vitarata e super prohodima,si4kite gi bie po prohodimost,ama na 170 i otkazwa :)

ivan
da vi napomya i 4e ford kuga e king crossover

ivan
Kупувайте по еднa ford kuga 2.0 136hp коня и мирясайте.A ne mi govorete za santa fe i takiva golemi bokluci voziyata na ford kuga e perfectna karayte ya v test driveto i vijte a pri zavoite i takiva raboti cepi super e brat a ne iskam da vi kaja v snega ko pravi zashtoto pomislete si s taya AWD systema kak kirtii !!!

Vesko
абе бие колко пежа сте имали за да казвате че са боклуци? Аз карам 4007 и дигам спокойно 190 км/h. а VW с пежото ги минавам като путни знаци. Макар и да не ви се иска пежо са номер 1

editor
Имате право на всякакви съмнения, но тук не толерираме воденето на подобни безмислени спорове. В мнението на Брей,брей има плява, но има и някаква полезна информация за моделите, именно това целят тези коментари.

ЕЕЕЕЕЕ
Не мога ли да имам съмнения относно хората, които твърдят, че са карали всички възможни автомобили? И къде е неспазването на добрия тон? Не аз говоря за "идоти"

Брей,брей или въй,въй - все ид
Не само,че съм карал ВСИЧКИ конкуренти в класа на градските СУВ-ове,но помпа-дюза съм карал 10 години. По-нерентаблиен,тракащ и замарсяващ дизел няма. А че Тигуан е прехвален боклук е повече от ясно. Рав 4 е една прекрасна кола,но е малка за мен. Имам голяма семейство и често пътуваме на дълги разстояния. Нито 4007(и братята му),нито никой не ми продложи толкова място и просто+добри спирачки ESP и разход,колкото СФ–то. Аз по принцип съм противник на корейските коли,ама е друга работата. И изобщо не ми е кисело гроздето,можех да си взема и GL,ако исках,ама просто ми се стори безмислено,защото просто съм научен така. Не съм от тези,които скачат само на най-скъпото,щото разииш ли било качествено. Дрън-дрън. Я прочете за един МЛ например. Най-проблемният СУВ съществувал някога,а за СФ-то намерих цели 5 теми в списания,за лошо качество.Всичко друго (и Ауто Билд,дори) хвали корейците колко са напреднали и че са направили един конкурето способен СУВ. Айде лек ден. А на вас не ви ли омръзна да пишете глупости? Няма ли модератори тук???

въй, въй
Нито е карал помпа дюза нито се е качвал на тигуан раф4 или друго. Може да няма база за сравнение но за него конкурентите са боклуци. Бравоооо, браво.

брей,брей
Карам Г - класа много съм доволен ..... . Истината е следната освен, че тигуана печели всички сравнителни тестове е и най-продаваният автомобил за класа си. Хора които не са се качвали в даден модел не могат да определят коя кола е боклук. Гроздето е кисело май.

---
Kупувайте по едно Санта Фе 2.2 160 коня и мирясайте. Обиколих всички дилъри в Пловдви и смея с ръка на сърцето да кажа,че корееца е*е всички в гъза. 8 въздушни възглавници,full-time 4х4,радио-сд-касетофон,6 високоговорителя,аларма,esp,abs,tcs,ebd,bas,7 места, металик,ксенон,систем за миене на фаровете,кожен салон,окачавне с автоматична промяна на височината(според натоварването),релси за багаж на покрива и още куп неща. Това всичко е базово оборудване. Платих точно 32000 евро за тая кола. Направо е супер. А боклука Тигуан,не само че не става,ама и за тая цена е гол като пушка. Аман от ПРЕхвалването на немските кочини. Добре че поне Помпа-Дюза-та махнаха,че съвсем я бяха закъсали.

phil
Карах 4007 цели 30000 км за разбитите български пътища става, но изкараш ли го в калта става страшно

gogo
аз съм с рава от 2 г. и почти 50.000км d4d 136 к.с. нямам оплаквания.наистина вози доста твърдо,но за сметка на това е много стабилен в завои.а за проходимост,нямате си на представа какви баири съм катерил с него зимата в снега. сигурно и другите модели не са лоши,но аз държа на надеждност и мисля че не сгреших! въпрос на вкус,а германците е ясно кой ще изкарат победител ама нали трябва и те да си продават стоката! :-D

stafa
hroa prikazvate za suv-ovete a nqkoi ot vas karal li e izob6to nqkoi ot tqh .tiguana go pritegavam, a drugite sam gi karal i kato 4eta kakvo pi6ete ste v golqma gre6ka

bobi
Peugeot si e naj-dobro otkym dvigatel-nqma spor. Ama typite 6vabi ne iskat da go priznaqt i koj da e na pyrvo mqsto...e tiguan, koj drug? A za dizajna...malko e razli4en i ajde dai da go opluem! Ami kato VW pravqt edni i sy6ti modeli...a tablata im sa vsi4kite ot Golf!

Tony
V tozi klas na SUV-vovete predi vsichko e vajna prohodimostta,a to tuka egati cirka,prosto v tozi klas nai-prohodim e Suzuki Grand Vitara,noviq model ot 2006 godina nasam,postoqnno 4x4,ponijavashti predavki i kliere ns po-golqm ot na tezi psevdo jip4eta,

радо
айде като покарате 8-10г. някой от тези коли да коментирате.аз карам 10г-шна honda crv която нокога не е влизала в сервиз освен за смяна на консумативи а е на 150000 мили :p

drug
До "Dimitar Kirov" Мъжки,ти някога карал ли си HONDA?Ако не си ,престани да пишеш простотий щото ми омръзна от такива разбирачи като тебе!Хайде със здраве :)

KR
ZA MEN VW TIGUAN SI OSTAVA NAI-DOBAR OT VSI4KI POSO4ENI PO-GORE V STATIQTA AVTOMOBILI

jo
gionove mrusne.da vi eba v gaza. >:-) pove4eto ot vas ni6to ne razbirat ot SUV.Za da govorite koe e dobro i moe lo6o purvo trqbva da ste go probvali i posle da kritikuvate.

Pacho
РАВ-чето е модел 2005 г. и е проективан точно за този клас с дължината си от 4.40. Това го прави идеален автомобил за града. Що се отнася за извън града вярно е, че вози малко по твърдо, но за сметка на това е най-стабилен - не се накланя и не заняса в завоите (тествал съм всички конкуренти). Междуосието му е по-малко от това на конкурентите, благодарение на което е по-проходим при леки офроуд терени. Интегрираната система за контрол на управлението е първата по рода си в света и освен за по-безопасно шофиране допринася и за най-ниския (реален) разход на гориво в този клас (5.5 л/100 км извънградско с 90-100 км/ч). Можете да прочетете повече за нея в различни други сайтове. Що се отнася за дизайна всико там е субективно. Най-дразнещо е когато и немските списания дават крайна оценка на базата на субективните усещания на журналистите си. Все пак Тигуан копира в почти всички показатели лидера по продажби и по качества РАВ4, а е нов модел и трябва да се наложи на пазара. Вижте годишните класации на ТЮВ Германия и ще разберете, кои са най-надеждните автомобили в този клас. Не на последно място, при покупка е добре да се замислите за колко пари ще продадете този модел след 3, 4 или 5 години. РАВ4 2000 г. държат цени м/у 25 и 35 хил. лв. Има още много неща, които мога да напиша по въпроса, но предполагам ще прекаля. Дано да не съм обидил някого, просто изказвам моето мнение по въпроса.

�Milen
�При C-RV съм допуснал малка грешка като го сравнявам с 4007. Става въпрос за ЕКСТЕРИОРА и ИНТЕРИОРА.

Milen
Първо и 3 SUV - та са добри. Просто Тойотата не се коментира. Да толкова е зле!! Ако човек не ми вярва да отиде първо да се качи в някой от претендентите, а аз съм го правил и то във всичките, докато реша, че Outlander ruleeez, и после да говори, колко бил здрав и хубав RAV4, това са пълни глупости Тойота не е това което беше. Относно VW добър автомобил, но VW имат един Сув и той не е Tiguan. Относно помпа дюза, в първите няколко хиляди двигателя имаше проблем, после проблемът беше отстранен и почнаха всякакви разбирачи да си приказват глупости. C-RV - добър интериор, но с един недомислен климатроник пред скоростния лост. Много странен интериор, но горе-долу се ядва сравнен с Пежото. Двигателя се представя отлично. 4007 - тук вече съм пристрастен. Това е едно Митсубиши, което в този клас просто, няма аналог. И има няколко неща, който го дърпат назад. 1 трябва да си доплатиш за люк. 2 няма музикалната систем 3 няма keyless системата 4 няма bluetooth тези 4 неща са серийни при Митсубишито, което даже е и по - евтино. 2,2 мотора стана дизелов мотор на година в Freelander II, а всички запознати знаят, че това е един и същ двигател. Та моля, колегите любители, като не разбирате просто не пише глупости. Поздрави!

elemag
Утре или други ден си поръчвам пежото.Направих сума тестове на такива коли.Най балансирано е пежото.Мисля ,че сериозни коментари трябва да правят или специалисти,или хора които рискуват да платят доста пари за дадения автомобил.Между другото цената е доста повече от 50000лв.

pacho_d
Lexus ti si KAUN we , ama golem Haskovski KAUN.Moje li da ne naseresh vsichko opisano ot horata ? A za pompa-dusata znaesh li neshto po vuprosa ili kakto kazva kolegata si cheshesh ezika po na nekoi gaza ?

Lexus
az sum pedalut s jigula(taka me znaqt iz Haskovo), priznavam si, no me4tata mi e da si kupq Toyota Ahuis

edin
Lexus карал ли си помпа дюза или просто пишеш колкото да не заспиш или пък си разбирач на разбирачите....

LEXUS
И децата знаят за провалената им технология помпа-дюза,с доста голям инат я монтираха доста години с риск клиентите им да си изгубят слуха от тракане,но най-сетне спряха от производство тая помпа-дюза и вкараха комън-рейл,поне е по-добре за слуха на клиентите им.

niki
tiguan za informaciq ne e tromav daje imah 4esta da go karam i dosta dobre uskorqva turbinata se vklu4va rano i zatova e pargav a za 6uma da vi informiram e s nov dvigatel coman real i e po tih taka4e tezi koito si govrqt prosto da si 4e6at ezika da zamal4at

цецо
ТОЙТА RAV4 ,както и HONDA CR-V са от няколко години на пазара, RAV-4 даже е от 1999 година модификациа,а VW-TIGUAN и PEUGEOT 4007 са савсем нови модели,нови модефикации,те сега ще добиват авторитет и ще печелят почитатели.нее ли по-адекватно това сравнение да се направи след около 1 година!?за да се види отзвука от пежото и VW-TIGUAN-как се държат на пътя,колко гориво точно ше харчат,ще посещават ли често автосервиза и съответно кои са им слабите места,как ще реагират при челен удар или някакъв друг вид ПТП и т.н.Да не ставам лош пророк ,но е възможно дори при негативни отзиви \"пежо\" и \"фолксваген\" да прекратат моделите \"4007\" и \"TIGUAN\" .Спомнете си как преди 10-на години OPEL спря модела \"FRONTERA\"(днешния модел \"ANTARA\" е сходен с CHEVROLET CAPTIVA,но не и с модела ФРОНТЕРА),просто FRONTERA не се наложи на пазара и за OPEL не беше рентабилно да го произвеждат.Все пак хората робуват на марки и модели и ще има клиенти,които ще си купат непременно 4007 или \"тигуан\"но това не значи ,че от \"ПЕЖО\' и \" VW \" да си лежат на старите лаври !

ceco
и 4-те модела са много добри,предполагам. не съм ги карал.как мислете,кое е по-добре да дадете около 50 хиляди за тези модели или да платите пак горе-долу толкова за VW-TOUAREG, или за TOUOTA-LANDCRUISER 2-ра ръка,но в доста добро сатояние,все последните два са по-висок клас автомобили?

LEXUS
Е кво като е 200 коня,дизайнът нали е същият?! Всички ще те мислят за чичко в късен пубертет с такъв тиган! :)

SDJ
Tiguan 200 hp 0-100 za 8.5 Aut 6 kakvo shte kazete?

Moni
Нахално лошо ми се струва да не кажеш нищо добро за RAV4 който си е лидер в класа. Тигуан ми е тромав и леко в пенсия. Чак пък толкова прехвалено отроче не го вярвам да е. Статията е препечатана от www.ams.de за това е много комерсиална.

Еди кои си
Няма смисъл да правят тестове-сравнителни, то според немците по-добро от VW, нема и нема се роди. Правете сами тестове като независима страна!

LEXUS
Volkswagen Tiguan направо изкопираха създателя на този клас Rav4.Rav4 е най-добрият сув в този клас.Това Пежо направо ми прилича на лодка,много нелеп дизайн,Тигуан е толкова консервативен,че все едно крещи,че ще го купуват само чичковци над 55,просто отвратително скучен,отделно с грозен интериор,прекопирано табло от Голф Плюс.И тия германци прекаляват да си хвалят фолксвагените,Тойотата им била тесна,твърдо возела,но е стабилна в завоите и има страхотна система с интегрирана система за контрол на управлението Integrated Active Driving System- защо не се споменава,Пежо возело меко,но се клати като лодка,то и затова прилича на лодка,Фолксваген СПОРЕД ТЯХ СУБЕКТИВНО имал най-добра настройка на ход.част.Кой го интересува според тях какво е,хората ги интересува като го купят защо е толкова тромав и шумен,защо е с толкова пенсионерски дизайн и защо е с по-малка гаранция от Тойота.Нещо защо премълчават ,че е тромав,че е с пенсионерски вид,но иначе таблото СПОРЕД тях било най-качествено,еми да,като седи в сервиза е много важно дали ще е по-меко или по-твърдо това табло,ще го ядат ли.Те не гледат важните качества за една кола-здравина,гаранция,вървене,гледат таблото според тях как е.Той най-тромав Тигуан,ама първи щото возел най-добре според тях,а това ,че Тойота е по-стабилна с интегрираната система за контрол на управлението,че е по-здрава ,с по-голяма гаранция са по-важни неща от техните глупости.Хонда също е много добра.Защо не казват също ,че Тойота има по-добро оборудване и т.н.. Тия германци са направо прозрачни в пристрастията си.А и как може да сложат тая моторница пежото на второ място,второ място може,но в класациите за амфибии.

pepo
napalno sam saglasen s teb psa forever

Dimitar Kirov
Iskam da kaja, 4e PEUGEOT 4007 e s ai-dobriq dvigatel (ne podleji na spor- razrovete s v neta za INFO za 2.2 HDi 156 konq FAP) sashto taka bezopastnosta,kato pasivna i aktivna e nai-dobra, TIGUAN si e edin GOLF SYNCRO, za CR-V nqma da govorq- pod sqkakva kritika a za Toyotata shte kaja 4e mojeha da napravqt RAV4 mn po-dobre , ne 4e sega e losh no ima oshte kakvo da se iska. C-Crosser i 4007 trqbva da spe4elqt tozi test ot gledna to4ka: RAZHOD,4X4 (vse pak e na VSEpriznatite specialisti v tazi oblast MITSUBISHI) sashto taka ot strana na BEZOPASNOSTTA i KOMFORTA (moga da kaja 4e imah 4estta da karam i 4007 i C-Crosser i PEUGEOTA e perfektno napraven ot gledana to4ko oka4vane, malko skurca otzad plastmasata, no ne e bolka za umirane. Citron-a e malko po-zle ot gledna to4ka oka4vane no puk otzad (pone togava, zashtoto 4007 beshe na 60000km puk Citroena na 0) ne skurcashe. SPORED MEN 4007 TRQBVA (Zaedno s C-Crosser koito malko, ama savsem malko izostava) DA E POBEDITEL. Prednicata moje da ne se haresva na nqkoi, no puk e mnogo efektna i na men mi haresva mnogo.

avelon
В този клас има само една марка SUBARU

Нинко
Номер едно наистина е Митсубиши Аутлендър,НО... двигателят му е Фолксваген и се случва да скъса ремък (очаквам го и при Тигуан) B-)

dimitar todorow
Естествено, че германците си хвалят отрочето, което е абсолютен боклук. Номер 1 е MITSUBISHI OUTLANDER!

editor
Публикуваната стойност за ускорение е резултат на прецизни измервания от страна на германските колеги, така че в случая грешка няма - по принцип е често явление данните на производителите да се разминават в определена степен с показателите в реални условия :)

Riko
[b]Чавдар-e[/b] Тигуана ускорява от 0-100км/ч за 10.5секунди просто са допуснали грешка като са превеждали и пукликували старията тук !!! Мислете малко преди да пускате подобни постове. ;)

Чавдар
хаха, немците правят "сравнение" и изкарват немската кола най-най във всяко отношение, че 0-100 е по-бавен с 3 секунди - или 33% е "може и по-добре".... смех.

Rikoo
На Пежо и Ситроен SUV-овете са на 99% еднакви с Mitsubishi Outlander. Разлики в интериора няма, единствено външно оформление е различно. Интересното тук, е че Пежо и Цитрон се правят Япония, а и на пазара излизат с над 2500Евро отгоре при сравнение с оригинала. Както и да е в този тест са единствените автомобили, който приличат на СУВ, другите са по-скоро почдигнати хечбеци. Хонда на всички тестове показва най-лоши спирачки,а и на външен на мен лично изобщо не ми допада, отвътре е доста изчанчена, липсва централна конзола, странна ръчна спирачка, кръглите дръжки и т.н Тигуана пък си е чист повдигнат Голф Плюс, може и добре да е настроен като ходова част и да има прекрасни динамични показатели, но с тази предница и визията си на хечбек изглежда странно. В статията м/у друго са объркали времето за ускорение на Тигуана.

Боби
дизайнът винаги си остава въпрос на вкус, но и според мен Пежо-то е ужасяващо грозно отпред. Жал ми е за тази марка, преди правеше красиви коли, но сега са направо потресаващи като визия, отвратителни са :(

Венци
[u]Интересен тест[/u] :) затвърждаващ мнението ми. В интерес на истината според мен обаче Пежото трябва да е най-долу в класацията, заради неадекватната си предница, нетипична за SUV. Но пък Тойотата си е направо ветеран ;)

vw
Volkswagen Tiguan заслужава да стане лидер в този клас. Дизайнът му е малко скучен за мен, но иначе колата си я бива:)

comments powered by Disqus