Volkswagen Tiguan се появи на пазара едва в началото на миналата година, но от Волфсбург вече започват със специалните серии. Първата от тях е Tiguan Track & Avenue.
Промените в салона на Tiguan Track & Avenue засягат новите спортни седалки с кожена тапицерия, каквато е използвана и при панелите на вратите, аудиосистемата RCD 510 на Dynaudio с шестинчов цветен дисплей, климатитроникът и коженият мултифункционален волан.
Отличителните белези в екстериора на Tiguan Track & Avenue са скосеният на 25 градуса преден надвес със защитна кора отдолу, сребристият дифузор и панели в долната част на вратите, както и двете специални лакови покрития Oryx White Pearl Effect и Island Grey Pearl Effect (представено на снимките). 19-цоловите колела са стандартните Savannah.
Що се отнася до силовия тракт, клиентите могат да избират между двулитровия дизел със 135 к. с. и автоматична трансмисия, аналогичния мотор, но със 165 к. с. и ръчна скоростна кутия, както и двулитровият бензин TSI със 190 к. с., комбиниран с автоматик или механична трансмисия.
Базовата цена за Volkswagen Tiguan Track & Avenue с двулитровия TSI и ръчна скоростна кутия е 38 225 евро, което е близо с 12 000 повече спрямо Tiguan Sport & Style със същия мотор. От VW обаче твърдят, че оферата Track & Avenue ще ви спести близо 2000 евро, ако поръчате същото оборудване отделно.
Ба си сивотата!
Интериорът на тия фолксвагени еднакъв на всичките като капка вода!
Wv
Тигуанът може и да не е пръв красавец, но в Европа е най продаваният SUV. За нещастие на Не феновете на Wv освен голф поло пасат и тигуан се е превърнал в бесселър.
BAT_J
Тези специални версии доказват само едно...Тигуан не се продава според очакванията. Автомобилът е добре направен и функционален, но дизайнът не е достатъчно вълнуващ и модерен за 2008-9. Поне според мен !! Дизайнът понякога продава тук не се получава...дано новите версии подобрят нещата