Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Touareg Hybrid иде през 2010

03.02.2009 19:28
Туит

В рамките на офанзивата BlueMotion през 2010 година долносаксонците ще оборудват своя всъдеход с хибриден V6 TSI.

Представеният като прототип автомобил разполага с паралелна хибридна система, чиято обща мощност от 374 к. с. (550 Нм) е на разположение при среден разход от девет литра бензин. Силни страни на комбинирания с електромотор трилитров агрегат са директното впръскване, механичният компресор и 8-степенната автоматична трансмисия. Сам електродвигателят, черпещ енергия от никелметалхидридни батерии в дъното на каросерията, генерира 38 кВт и 300 Нм максимален въртящ момент.

При пълно натоварване системата произвежда 374 к. с. и 550 Нм, а ускорението до 100 км/ч отнема 6,8 секунди. При скорости до 50 км/ч автомобилът може да разчита и само на своя електромотор, който паралелно функционира като генератор на електричество за бордовата мрежа и акумулаторните батерии.

Разпределението на тягата от торсен-диференциала е пренастроено, а за радост на тези, които настояват да извлекат максималното от високопроходимия автомобил, потенциалът му за теглене на прикачен товар (3,5 тона) е запазен.

Коментари
comments powered by Disqus