Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Touareg V10 TDI: Локомотивът

14.03.2007 12:03 3
3
2571812892
Туит

След лекия фейслифт, VW Touareg може да се похвали с нова предна част и още по-рафинирана техника. Тест на петлитровия дизелов V10-вариант с 313 к. с.

Фактът, че в преработения VW Touareg се крият 2300 нови компонента, всъщност няма как да бъде забелязан, поне не и визуално. Най-видимата промяна е освежената предница с типичната за новия стил на VW хромирана плакетна решетка, новите предни светлини и модификациите по бронята и калниците.

Най-съществените новости се крият под „опаковката”

Сред най-ценните нововъведения при обновения модел са системата ABS plus, която осигурява по-къс спирачен път върху неблагоприятна настилка и разширените функции на системата ESP, осигуряващи по-надеждни реакции в екстремни ситуации. Снабденият с пневматично окачване V10 TDI може да бъде екипиран също и с технология за намаляване на страничните колебания на каросерията, както и с електронен асистент за предупреждение при нежелано напускане на лентата на движение (Front and Side Scan).

По време на теста, действието на всички тези системи се оказа ефективно и безотказно. По отношение на динамичните показатели, с почти феноменалната си тяга, този автомобил напомня на същински локомотив, който без проблем би могъл да тегли масивна товарна композиция. Чудовищният петлитров дизел работи в отличен синхрон с шестстепенната автоматична трансмисия, която перфектно компенсира леката слабост при потегляне със своевременно „връщане” на по-ниска предавка. Стабилното поведение в завой се допълва от прецизната работа на кормилната уредба и отличния комфорт на возене, който превръща автомобила в превъзходен избор за дълги преходи. На практика вариантът V10 TDI има всичко на всичко един по-съществен недостатък – работата на иначе фамозния задвижващ агрегат е доста шумна и некултивирана.

Текст: Вернер Шруф
Снимки: Ханс-Дитер Зойферт

Коментари

Aнонимен
THE BEST

*taina*
:) prosto e vurha ;) :-*

skoda
COOL.СУПЕР.

comments powered by Disqus