Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW удължи договора на Микелсен

22.06.2015 16:27
Туит
VW удължи договора на Микелсен

Андреас Микелсен подписа със заводския тим на VW. Договорът на норвежеца, който днес навърши 26, е за „още няколко години”, се казва в официалното съобщение на отбора.

Микелсен и навигаторът му Ола Фльоне се присъединиха към заводския екип на VW през 2011 г., когато германците стартираха подготовката си за бъдещата кампания във WRC с Skoda Fabia S2000. Двамата останаха в отбора и през следващия сезон, въпреки че основната им цел бе втората титла в IRC. След като се пребориха за отличието, Фльоне отстъпи мястото си на Мико Маркула, с когото започна и участието на норвежеца във WRC със заводския VW Polo.

Въпреки че Микелсен демонстрираше на моменти отлична скорост, двамата с Маркула така и не се качиха на подиума в първия си сезон с Polo WRC. Вероятно това е и една от причините норвежецът отново да предпочете Ола Фльоне в средата на следващата година, с когото и до момента са екипаж. Двамата имат седем подиума и дори бяха само на крачка от победата в Швеция през тази година.

Безусловното израстване на Микелсен е причината VW да поднови договора му. Не е изключено обаче и слабите резултати на Яри-Мати Латвала също да са провокирали решението на Йост Капито и норвежеца да замести Латвала във водещия отбор на VW догодина. В официалното съобщение няма никаква конкретна информация за новия договор. Споменава се единствено, че „Микелсен и Ола Фльоне се съгласиха да удължат договора си за още няколко години след 2015-а”. 

„Изключително съм щастлив, че удължих договора си с VW”, коментира Микелсен. „Страхотно е, че отборът е доволен от представянето ми и че иска да продължим съвместната си работа. Благодарен съм, че получава възможността да продължа да се развивам в този прекрасен тим. Това показва, че сме на правилния път и ни дава допълнителна мотивация занапред.”

Микеслен и Фльоне са на трета позиция във временното класиране при пилотите, като изостават само на 3 точки от заводския състезател на Citroen Мадс Йостберг, който е втори.

Коментари
comments powered by Disqus