Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Up: Happyface

13.09.2007 16:09
Туит

С концептуалната студия Up Volkswagen разкри своите разбирания за градски автомобил на бъдещето. Представеният във Франкфурт прототип се връща към някои традиционни ценности на „бръмбaра”.

Гъвкав интериор за четирима

Концепцията със задноразположен двигател и следа от 1,42 метра впечатлява с нови измерения на пространството във вътрешността на купето. Три от общо четирите самостоятелни седалки, които разполагат с издуващи се повърхности, могат да бъдат сгънати или дори отстранени – единствено креслото на водача остава фиксирано. Не е нужно обаче да търсите място за съхранение на извадените седалки, тъй като те без проблем се побират в багажника отпред или в товарното пространство над двигателя.

Централна позиция в смаления кокпит заема чувствителен на допир дисплей, който улавя движението на посягаща към него ръка и се активира. Посредством този екран водачът командва навигационната система, радиото, климатичната инсталация и бордовия компютър. Пред самия волан е разположен втори дисплей, който информира за общото състояние на автомобила.

Непосредствен дизайн

Маркетолозите от Волфсбург са нарекли физиономията на мъника Happyface заради „радостното” изражение на предницата, в която липсва типична радиаторна решетка. Дизайнът на задната престилка следва същата непосредствена стилистична линия. Върху „носа” на автомобила е поставена солидна емблема на VW - в задницата тя е скрита зад стъкления капак, но пък за сметка на това през нощта започва да „тлее”. Стоповете също са замаскирани от напълно прозрачната врата на втория багажник, а при една алтернативна конфигурация на тази област задната чистачка би могла да почиства и двата компонента едновременно.

15-цоловите колела са избутани максимално към външните краища на каросерията и така причиняват екстремно къси надвеси за сметка на повече място в салона. От друга страна дизайнът на Up е типичен за еднообемен автомобил най-вече заради големите си плоскости и удължения покрив. Хитро решение при оформлението на страничната линия е чупката в прозорците преди задната колона, напомняща за Fiat Seicento.

Бъдещето на Up зависи от реакциите на публиката по време 62-ия автосалон във Франкфурт. В случай, че студията предизвика положителен отзвук, VW крои планове за създаването на цяло моделно семейство.

Коментари
comments powered by Disqus