Времето на спринта е 9,1 секунди, максималната скорост е определена на 184 км/ч
Апогеят на оргията на мощността при VW Up е 75 к.с. Турбо версията на трицилиндровия със 105 к.с. отдавна се дискутира. В Бразилия това вече е реалност.
Още през 2013 г. VW Up възнамеряваше да включи в моделната си програма GT версия на мощния 110 к.с. турбо бензинов двигател. Но това не стана. Сега изглежда трицилиндровият турбо агрегат вече е в движение, но първоначално само на бразилския пазар, където еднолитровият двигател е проектиран да работи на етанол. Тук турбо моторът генерира 105 к.с. във VW Up Speed и достига максимален въртящ момент от 165 Нм. VW е обозначил задвижването като TSi с червено I.
Градацията на предавките на атмосферния двигател с ръчна петстепенна механична трансмисия също е поета от TSi, крайната предавка е удължена с около 26%, лесна за работа, лоша за динамиката при шофиране. Съответно времето на спринта е 9,1 секунди, максималната скорост е определена на 184 км/ч. Студията на GT съответно е дадена със 110 к.с. и 175 Нм, а времето на спринта е определено на 8,5 секунди и максимална скорост от близо 200 км/ч. При това Up GT е оборудван с шестстепенна механична скоростна кутия. Стандартният разход на гориво е 4,5 литра.
Все още не се знае кога TSi ще тръгне по широките друмове и в каква конфигурация той ще завладява стария свят. Мъникът има потенциал за Up GT или дори като GTI.