Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW Up със 105 турбо к.с. вече стъпи в Бразилия

04.08.2015 13:03
Туит
VW Up със 105 турбо к.с. вече стъпи в Бразилия

Времето на спринта е 9,1 секунди, максималната скорост е определена на 184 км/ч

Апогеят на оргията на мощността при VW Up е 75 к.с. Турбо версията на трицилиндровия със 105 к.с. отдавна се дискутира. В Бразилия това вече е реалност.

Още през 2013 г. VW Up възнамеряваше да включи в моделната си програма GT версия на мощния 110 к.с. турбо бензинов двигател. Но това не стана. Сега изглежда трицилиндровият турбо агрегат вече е в движение, но първоначално само на бразилския пазар, където еднолитровият двигател е проектиран да работи на етанол. Тук турбо моторът генерира 105 к.с. във VW Up Speed и достига максимален въртящ момент от 165 Нм. VW е обозначил задвижването като TSi с червено I.

Градацията на предавките на атмосферния двигател с ръчна петстепенна механична трансмисия също е поета от TSi, крайната предавка е удължена с около 26%, лесна за работа, лоша за динамиката при шофиране. Съответно времето на спринта е 9,1 секунди, максималната скорост е определена на 184 км/ч. Студията на GT съответно е дадена със 110 к.с. и 175 Нм, а времето на спринта е определено на 8,5 секунди и максимална скорост от близо 200 км/ч. При това Up GT е оборудван с шестстепенна механична скоростна кутия. Стандартният разход на гориво е 4,5 литра.

Все още не се знае кога TSi ще тръгне по широките друмове и в каква конфигурация той ще завладява стария свят. Мъникът има потенциал за Up GT или дори като GTI.

Коментари
comments powered by Disqus