Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

VW увеличава пазарния си дял в САЩ

06.01.2009 15:39
Туит
VW увеличава пазарния си дял в САЩ

Германците се възползват от доста по-големия срив при конкуренти като Toyota и Chrysler.

Volkswagen AG, най-големият европейски автомобилен производител, е увеличил пазарния си дял в Северна Америка за сметка на Toyota и Chrysler, показват данните за декември, публикувани този понеделник. През последния месец на 2008 германците са имали пазарен дял от 2.8 на сто в САЩ, сравнен с 2.1 на сто година по-рано.

Разбира се, този успех е твърде относителен, защото и двете марки на концерна, VW и Audi, бележат сериозен спад в продажбите в Америка - съответно 14 и 9.3 на сто. Но този спад е значително под общия срив на пазара (-36%) и позволява на германците да завземат нови позиции, които после при евентуално съвземане на пазара лесно ще бъдат задържани.

“Volkswagen се окопитиха много бързо и наистина натискат здраво в САЩ", коментира Пол Нютън, аналитик от лондонската компания IHS Global Insight, пред агенция Bloomberg.  "Инвестират много пари в маректинг, в изграждане на дилърска мрежа и в новия си завод, и това неминуемо ще се изплати."

В момента Volkswagen строи огромен завод в Тенеси на стойност над 1 млрд. щ. долара. С негово завършване компанията разчита до осем-десет години да постигне целта си от 1 млн. продадени автомобила в САЩ годишно.
Коментари
comments powered by Disqus