Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Williams FW33: Чисто и просто

01.02.2011 11:03
Туит

Williams публикува първите фотографии на новия FW33. За пореден път базираният в Гроув тим използва междинната тъмносиньо цветова схема за предсезонната подоготовка.

Дизайнът на FW33 не е изненада, тъй като основните характеристики, които наблюдаваме тази година при останалите нови автомобили, са спазени - например високоразположеният преден нос и пулрод окачването отзад. Впечатление обаче прави максимално опростената аеродинамика. Със сигурност това ще се промени преди началото на първия старт за сезона, но не е изключено Williams отново да остане далеч зад фаворитите.

Базираният в Гроув тим ще разчита на KERS с батерии, въпреки че има функциониращ аналог с маховик, който Porsche използва в маратонските състезания. От Williams са готови и със системата за корекция на атаката на задното крило. Същевременно скоростната кутия на FW33 е най-малката, която отборът някога е произвеждал, като тя ще се доставя и на HRT през този сезон.

И през тази година най-сериозният проблем на отбора ще бъде финансовият, след като част от спонсорите, включително и Phillips, напуснаха Williams. Това трябва да бъде компенсирано с подписа на Пастор Малдонадо, който носи със себе си стабилен бюджет благодарение на Венецуелската петролна компания (PDVSA).

За първия ден от тестовете ще отговаря ветеранът Рубенс Барикело. В сряда той и Пастор Малдонадо ще си поделят ангажиментите, като в четвъртък отговорността по подготовката на новия шампион ще носи единствено шампионът в GP2.

Коментари
comments powered by Disqus