Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Williams FW38: Не променяй печелившата формула!

19.02.2016 10:50
Туит

Williams показа новия FW38, чиито тестове ще започнат на 22 февруари на пистата "Каталуня". За трета поредна година Martini е главен спонсор на тима, а Валтери Ботас и Фелипе Маса - титулярни пилоти.

Не променяй печелившата формула! Това е принципът, който Williams следва неизменно през последните две години след третите места през сезон 2014 и 2015. За тези успехи голяма заслуга има двигателят на Mercedes, но и отборът на сър Франк Уилямс направи необходимото, за да се измъкне от калта.

Това категорично е причината FW38 да споделя много общи характеристики с предшественика си FW37. Единствената по-съществена разлика е, че новият автомобил е по-близо визуално до класическата Coca Cola форма, гледан отгоре, отколкото предходния. Друг специфичен елемент е задното пулрод окачване, като впечатление правят и модифицираните радиаторни кутии.

"FW37 беше много ефективен автомобил, ето защо се концентрирахме върху това какво можем да подобрим, без да елминираме досегашните плюсове", коментира Пат Саймъндс, водещият технически ръководител на Williams. 

"Не е тайна, че резултатите на FW37 бяха значително по-слаби в бавните секции отколото в бързите. Прекарахме много време, за да установим каква е причината и направихме серия от промени, които се надяваме да подобрят ситуацията."

Целта на Williams по време на предстоящия сезон е отново да бъде най-близкият преследвач на Mercedes и Ferrari, както и да спечели първата си победа след Гран при на Испания от 2012 година.

Коментари
comments powered by Disqus