Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Williams разкри новата аеродинамика

13.11.2008 09:48
Туит
Williams разкри новата аеродинамика

Williams стана първият отбор на стартовата решетка, демонстрирал базисната конфигурация на аеродинамиката за сезон 2009, след като Джонатан Кенард застана зад волана на FW30, оборудван с ново предно и задно крило.

Още през септември Williams тества новото задно крило, конфигурирано въз основа на техническия правилник за сезон 2009, но на летището "Кембъл" в сряда базираният в Гроув тим показа и аналогичното предно. Очаква се всички отбори да демонстрират модифицираните аеродинамични пакети на предстоящите тестове в Барселона (17-19 ноември).

Както може да забележите на фотографията, крилата са максимално опростени, като предното е по-широко и по-ниско разположено, докато профилът на задното е по-издължен и стеснен. Всички допълнителни крилца по шасито са отстранени, за да се улесни изпреварването. В допълнение пилотът ще има възможност да коригира в движение ъгъла на атаката на предното крило, а не както досега единствено механично в бокса. Болидите за 2009 година ще бъдат оборудвани и с различен дифузер,  със сликове и със система за регенериране на кинетична енергия.

Тестовете по права линия, за които отговаряше Кенард, са неговият първи досег с автомобил от Формула 1. „Денят мина прекрасно. Радвам се, че имах щастието да карам новата спецификация на автомобила за първи път“, коментира бившият пилот от Формула 3.

„Искам да благодаря на сър Франк (Уилямс) и на целия отбор за възможността, която ми предоставиха. Забавлявах се много по време на цялата програма и помагах на отбора в подготовката му за следващия сезон.“

Успоредно във Фиорано Лука Бадоер започна тестовете на междинния F2008K. Болидът на Ferrari е със стандартните за 2007 година крила, но е „натоварен“ с допълнителен баласт, който да симулира системата за регенериране на кинетичната енергия. Според Gazetta dello Sport някои от компонентите на KERS вече са интегрирани в F2008K.

Коментари
comments powered by Disqus